Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japans model

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Japans model

Gisteren ben ik naar gent geweest voor een japanse fotoshoot in het welbekende grafitti steegje.
    Wat vinden jullie ervan.
    Ze was wel wat verlegen.
    Heeft er nog iemand ideeen voor een toffe background voor portret fotografie in de regio gent of oude gebouwen?
    Ideeen altijd welkom. Alvast bedankt

Last edited by stefaanjan; 5 mei 2009, 18:48. Reden: foto's te klein

Re: Japans model

Mooie postzegelcollectie

(beetje groter posten)

Comment

Beste Stefaan,

1. Wat groter posten is makkelijker te beoordelen
      2. Wat ruimer kadreren.
      3. afgesneden benen

Van de 3 foto's vind ik de derde de betere ...
      maar, met alle respect, ik zou nog even uit Showcase wegblijven.

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

showcase?

zucht...
        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Hebben jullie dan suggesties om mijn technieken te verbeteren buiten een andere kadrering.
          Alle ideen zijn welkom.
          Alvast bedankt

Gr stef

Comment

We kunnen geen suggesties geven over zo een kleine foto's, groter posten aub!

Comment

nogal onzorgvuldige poses van het model, dit is beter te regisseren.
              Vooral foto drie, het knuffelen van muren en vensters zijn traditionele beginnersfouten, de fotograaf moet zo'n poses best vermijden.
              Last edited by Control-Z; 6 mei 2009, 10:35.

Comment

De foto's mogen inderdaad wel wat groter ( maximaal 900*900 pixels. ). Ik verplaats dan ook even dit topic naar het testforum. Mocht u de foto's groter gepost hebben ( middels de "aanpassen" knop kunt u deze plaatsen ) , dan zal ik dit topic weer terugplaatsen.
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Eerste suggestie die ik zou geven, dit niet in showcase plaatsen maar in fotobeoordeling

Sorry maar net omdat ze in showcase staan krijg je harde kritiek, als ze daar hadden gestaan had ik gerust tips willen geven.

Oorspronkelijk geplaatst door stefaanjan Bekijk bericht
                  Hebben jullie dan suggesties om mijn technieken te verbeteren buiten een andere kadrering.
                  Alle ideen zijn welkom.
                  Alvast bedankt

Gr stef
                  www.sergioprodi.com
                  Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

De foto's zijn nu weer te groot. Daarom hebben ze een gele balk bovenaan gekregen.

Comment

Working...
                    X