Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windtunneltjes.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• windtunneltjes.....

Hoikes ben hier nog maar es he ... met een mss mooie foto .. alvast bedankt voor de kritiek op mijn vorige foto...
    is zonder statief genomen ... op het strand van De Haan aan de belgische kust met name beuafort03

lees hier veel en heel aangenaam..
    mod devid: foto graag aanpassen volgens de forumregels : dwz 900*900 pixels en 400 kb
    Last edited by CH Photography; 28 april 2009, 22:43.
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: windtunneltjes.....

jammer dat de mastvoeten er niet op staan of afknippen boven de horizon zodat je enkel lucht als achtergrond hebt.
    Kan je de foto ook rechttrekken ? Ik zie een toneffect door de gebruikte groothoek.
    Verder mooie impressie van een mooi kunstwerk.

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timmersv Bekijk bericht
      jammer dat de mastvoeten er niet op staan of afknippen boven de horizon zodat je enkel lucht als achtergrond hebt.
      Kan je de foto ook rechttrekken ? Ik zie een toneffect door de gebruikte groothoek.
      Verder mooie impressie van een mooi kunstwerk.

Sven
      Dat was ook mijn eerste gedacht, wordt dan een heel mooi compo Die vlaggen zouden mooi in de HOF staan
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Geen foto zichtbaar.

Hans[Mod]
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
        X