Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ja man, OK ik heb het er op gekregen met vanalles te wissen uit de link van ImageShack, maar daar staat veel te veel in, weet nu niet meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, nog een paar probeersels.
als ik een link wil invoegen doe ik dat als volgt (effe toegespitst op uwe belleman (wiens kraag uitgebrand is ) :
- link-tekst typen : belleman
- tekst selecteren
- knopje link aanklikken
- in het venstertje link naar je foto plakken (http://website-naar-foto/belleman.jpg)
- ok klikken
Ja man, OK ik heb het er op gekregen met vanalles te wissen uit de link van ImageShack, maar daar staat veel te veel in, weet nu niet meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, nog een paar probeersels.
Als je je foto hebt geupload, kijk dan eens helemaal bovenaan.
Daar staat een url met daarnaast 'Direct link to image'.
Het is dat wat je nodig hebt.
Met die url kan je een link plaatsen of de foto onmiddellijk zichtbaar tonen op het forum.
Als je je foto hebt geupload, kijk dan eens helemaal bovenaan.
Daar staat een url met daarnaast 'Direct link to image'.
Het is dat wat je nodig hebt.
Met die url kan je een link plaatsen of de foto onmiddellijk zichtbaar tonen op het forum.
Aah daarom werkte het niet, ik nam steeds één van onderstaande (verkeerde) linken, eigenlijk misaangeleerd in het verleden, nu werkt het feilloos.
Staan wat te veel [ ] in
Daarom stonden er zoveel haken en ogen in mijn link Destn.
Bedankt Ticor,
Bedankt Hans,
Bedankt Destn,
Bedankt Antoine,
Bedankt aan vier toffe mannen, om mij te helpen, bij een bijna drie uur durende veldslag om een linkje te leren plaatsen.
Tenzij dit een voorbode zou zijn van vroegtijdig dementeren. Ik had mij reeds dikwijls afgevraagd hoe jullie dat deden om een internetadres onder een link te plaatsen, maar nu weet ik het hé. ben nu terug tevreden.
Maar hier zitten blijkbaar veel mensen uit de IT sector
Comment