Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Werkt blijkbaar perfect. 'k Ga nu al mijn koppelingen in al mijn posts eens gaan bewerken want bij die van Telenet heb ik te veel problemen: toont niet altijd wat en hoe (origineel) ik wil.
Last edited by VIM; 7 april 2009, 14:11.
Reden: Link van gisteren werkt niet meer. Opnieuw proberen.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
hehe, de kleuren versie van die laatste is mooier dan de zwartwit!
Much appreciated!
'k Zette hem in dat draadje nu ook neer maar 't is daar niet echt goed gelukt vanaf de fotosite van Telenet en dus testte ik het hier ook eens uit om te checken of linken vanaf Canon Image Gateway werkt. Lijkt me veel handiger en werkt probleemloos, daar waar ik op de Telenet site nogal dikwijls eens de foto niet op 100% grootte kan linken.
DIT is tenslotte het Testforum
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Je hebt toch 50 MB webruimte gratis bij Telenet. Of staat die al vol?
Nee hoor, maar zie mijn vorig berichtje: "daar waar ik op de Telenet site nogal dikwijls eens de foto niet op 100% grootte kan linken".
Bij vertikale/portret foto's krijg ik (bij het bekijken van de foto om de link te maken) op "originele" grootte... dikwijls de originele grootte gewoon niet te zien maar een verkleinde versie.
Als ik het doe via de "maak link" pagina krijg ik onscherpe foto's en met het logo van Telenet er nog eens ingebrand ook. Dus zocht ik een handiger hoster en aangezien ik een Canon heb... testte ik die hier eens uit. Met succes.
'k Heb daar zelfs 100MB!
Oók wandelen met GPS?
Canon Image Gateway werkt blijkbaar niet: foto's die 'k hier gisteren zag staan zijn nu allemaal vervangen door een rood kruisje.
'k Probeer het nog 1 keer en als 't niet lukt ga 'k op zoek naar een GOED alternatief!
Oók wandelen met GPS?
07/04/09: Voorlopig zien Picasa en Canon er goed uit, Telenet verkleint uit zichzelf.
Morgen nog eens komen kijken of ze der nog staan.
Vandaag 8 april ziet het er wat minder rooskleurig uit: enkel de verkleinde versie van bij Telenet en die van Canon nog zichtbaar.
Hotlinking bij Picasa werkt dus NIET.
Morgen nog eens terugkomen voor de Canon link want ik denk dat die ook niet zal blijven werken.
Comment