Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijsbloemetjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ijsbloemetjes

    Zij m'n allereerste foto's op het forum Graag wat kritiek (opbouwende of afbrekende, ik verdraag ze beiden )


    Getrokken met een Traveller (Aldi-toestelletje, op macro-instelling) Enorm jammer van de fiets die ik vergeten weg te zetten ben Voor de rest vind ik hem wel geslaagd, zeker omdat het "maar" een goedkoop toestelletje is).


    Foto gemaakt met Canon Eos 300D



    Foto gemaakt met Canon Eos 300D


    Denk dat de site waar ik ze heb geupload ze automatisch verkleind, excususes als dit niet zo is

    EDIT: Heb link gegeven ipv ze rechtsreeks te posten, ze waren toch nog te groot
    Last edited by AarjenPeeters; 15 januari 2009, 16:14.
    Canon EOS 60D

  • #2
    Re: Ijsbloemetjes

    wel je hebt weeral eens bewezen dat het niet alleen het toestel is wat de goede resultaten moet vastleggen..Post je fotos kleiner wat ze zijn te groot van formaat..

    Ik heb nogtans een aantal opmerkingen..Foto 1 is iets te donker. De compos zijn helemaal niet slecht al ligt de scherptediepte op foto 2 te kort. De derde foto is helaas niet scherp genoeg. De eerste heeft een mooie sfeer maar met de takken op de achtergrond iets te druk vind ik.
    Mijn voorkeur gaat naar de tweede foto.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Ijsbloemetjes

      De fiets is zo onscherp dat hij niet stoort.

      Comment


      • #4
        Re: Ijsbloemetjes

        Mijn voorkeur naar drie, mits nog een stukje knipwerk opdat het blad niet pal midden staat.

        Nummer twee mocht van mij nog dat klein tikje meer scherptediepte hebben.

        Drie stoort voor mij de fiets ook niet, niks meer aan doen! (behalve in kleiner formaat op ons forum posten dan)
        Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

        Comment


        • #5
          Re: Ijsbloemetjes

          Bedankt voor commentaar al

          Foto's bewerken doe ik niet, daar ben ik uit principe tegen. Ofwel is je foto gelukt, ofwel niet en dan heb je pech gehad, punt uit
          Canon EOS 60D

          Comment


          • #6
            Re: Ijsbloemetjes


            De foto's zijn inderdaad te groot.

            De foto's in de fotohoek moeten wel zichtbaar getoond worden en het is dus niet de bedoeling om linkjes te posten.

            Een goed programma om foto's te verkleinen is BD-sizer
            Hoe BD-sizer werkt zie je hier: klik

            Dus gelieve de foto's te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde en max. 400KB groot (250KB aanbevolen) .
            Graag de aangepaste foto's terugplaatsen ipv het linkje dmv de knop 'aanpassen' in je startbericht.
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Ijsbloemetjes

              En als je dan toch de eerste post moet corrigeren, corrigeer dan ook meteen je titel even. Dan kan ik ook weer rustig slapen vannacht.

              IJsbloemetjes

              Comment


              • #8
                Re: Ijsbloemetjes

                Aangezien je reeds online bent geweest en de foto's nog steeds niet terug zichtbaar, met de juiste afmetingen, hebt gepost, verplaats ik bij deze dit topic naar het 'Testforum'.

                Als het je gelukt is om ze zichtbaar te maken, geef dan maar een seintje.
                Mvg Tim

                Comment

                Working...
                X