Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooi belicht!
De lichtaccenten zorgen voor de extra details die bij een gewoon silhouet niet zichtbaar zouden zijn.
Ook de achtergrond is mooi egaal en niet uitgebrand.
hmmmm, ga ik eens proberen...alleen een goede zwart wit omzetting vind ik best wel moeilijk
Probeer eens alleen te desatureren? De basis is goed.
Maar voordat je allemaal grappen gaat uithalen wacht eerst even hoe de rest erover denkt. Dit was puur mijn ding hoor Want als de meerderheid dat beetje kleur toppie vindt, zit ik op het verkeerde spoor
Probeer eens alleen te desatureren? De basis is goed.
Maar voordat je allemaal grappen gaat uithalen wacht eerst even hoe de rest erover denkt. Dit was puur mijn ding hoor Want als de meerderheid dat beetje kleur toppie vindt, zit ik op het verkeerde spoor
Ik zou het toch ook wel eens willen zien we kunnen dan nog altijd oordelen welke beter is
zoals voorgesteld desaturatie toegepast, zelf denk ik dat de kleurenversie dat ietsje meer heeft....
ik plaats de kleurenversie er gelijk even bij ter vergelijking want mijn eerste post met foto is verdwenen (mijn fout hoor)
is deze dan beter??
Comment