Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zelf gemaakte kerststal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zelf gemaakte kerststal

    met stenen gemetseld en bezet stalleke " Casa Jesus "



    gelukkig en gezond 2009 aan alle BD leden en familie
    groetjes Johnekenjohn

  • #2
    Re: zelf gemaakte kerststal

    Op het Testforum moet je geen reacties verwachten. Hier komt niet zoveel volk over de vloer. Je kan de foto beter in de Beginnershoek plaatsen.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: zelf gemaakte kerststal

      mss wel de houtlijm iets meer proberen weg te werken

      is wel een pracht constructie
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: zelf gemaakte kerststal

        Een heel mooie kerststal, als je dat zelf gemaakt hebt

        Comment


        • #5
          Re: zelf gemaakte kerststal

          Knap werk, maar zou óf met doorzichtige lijm werken (velpon ofzo, alleszins iets dat niet in draden trekt), óf wat minder kwistig zijn met de houtlijm.
          Mooi gemaakt hoor!

          Grtz,
          Palladio

          ps: je kan vragen aan een mod om je topic te verplaatsen als je dat wil. (voor comments op je foto naar stilleven of voor comments op je stalletje naar chitchat)
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

          Comment


          • #6
            Re: zelf gemaakte kerststal

            bedankt voor de reactie's die ik hier krijg maar het was mij enkel te doen om te proberen een foto te plaatsen (ik zit daar altijd mee in de knoei). baai de wee heb inderdaad dit stalleke zelf gemaakt ook dit is maar een test stalleke. De lijm die je ziet is warme lijm en mijn laatste doorzichtige lijm was op ik ga nu de witte zichtbare delen airbrushen zodat er geen lijmresten meer te zien zijn, nogmaals bedankt voor de reacties

            groetjes Johnekenjohn

            Comment

            Working...
            X