Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De foto is te groot, deze zal je moeten verkleinen (neem de regels best even door).
Als je je foto's in showcase plaatst mag je je altijd aan zware kritiek verwachten trouwens
Ik zie op zich niet veel mis aan de foto, maar waarom die o zo lelijke border (die automatisch zoveel aandacht gaat opeisen, terwijl de foto dit toch juist moet doen)? De tekst onderaan op de foto doet ook zoveel af En waarom doe je er een donkere gradient op?
Foto is wel scherp, misschien iets te hard uitbelicht op het gezicht? Compositie is wel in orde..
Dit is mijn bescheiden mening maar!
Canon EOS 5D MKIV | Canon24-70mm F/2.8 USM | Canon70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon135mm F/2 USM | Canon50mm F/1.4 USM
Best heel aardige opname maar dat hele gedoe met randen en rook en soften hoeft voor mij niet. Je probeert nu een beeld mooier te maken en dat werkt voor mij averechts. Model is mooi genoeg van haarzelf om een prachtplaatje van te maken.
Comment