Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leuven

Zeer eigenzinnige maar prachtige foto's
    Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Het blijven zeer matige foto's voor mij
      Met name 2 lucht foto's, Gefotoshopt of niet.
      De kerk mist gewoon zijn gehele achterstuk !.
      Die Arc is dermate minimaal weergegeven in de totaalruimte dat het niet aan de 20 % beeldbezetting komt.
      Dan je moet je toch wel gaan denken dat de lucht hier het motief is en deze fotokes dus off topic zijn ??.
      De tweede foto van die fragmenten van twee kerken zijn niet meer als in blauwe lucht gevangen , niet te ontwijken fragmenten van gebouwen om wiens architectuur het zou moeten gaan .
      Nee , ik acht deze foto's zeker geen showcase.
      In fotobeoordeling zie ik veel betere architectuur foto's dan deze.
      Sorry als je je nu weer beledigd voelt.
      Maar als ik fouten in mijn fotokes heb zitten wordt dat ook gewoon meegedeeld en leer ik er weer het mijne van.
      Dus ook weer bij deze.
      Last edited by Irineas; 31 augustus 2008, 22:14.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

tiens tiens, sinds wanneer ben jij een moderator?
        En beledigd...door jou, daar moet ik eens goed mee lachen

Comment

Lucht is me wat te grauw, geeft me geen fijn gevoel om heen te kijken.
          Had wat blauwer gemogen voor mij.
          Compo's, je ziet dat je ergens een symbiose zoekt tussen architectuur en de lucht en dat is goed startpunt om mee te beginnen.
          De eerste is leuk omdat hij minimalistisch is.Hij past wel niet zo bij de andere 2 foto's eigenlijk.Vooral foto 2 heb je volgepropt en dan staat nog niet alles erop
          Foto 2 was bij mij eerlijk gezegd in de vuilbak beland wegens totaal niet boeiend.
          Foto 3 heeft ook iets, enkel jammer van dat zwarte rechts bovenaan.

Comment

mooie foto's op site.
            Maar wat ik hier mis is je efix van je foto's die je post.Een paar discussie punten minder

Comment

@Bartcp: toch nog meegeven dat ik aangenaam verrast ben om fotografen tegen te komen die de schoolse conventies aan hun laars lappen en er een eigen stijl op na houden. Ik ben blij dat mensen zoals jij de eenheidsworst weten te overstijgen. Kan ik alleen maar appreciatie voor hebben. En ...euh... geshopt of niet, het resultaat is wat telt
              Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

bedankt! Al is er misschien maar 1 persoon die er zo over denkt, dit doet me oneindig veel meer plezier dan alle reacties samen.
                Last edited by bartcp; 3 september 2008, 11:14.

Comment

Je commentaar is even eigenzinnig als je foto's!
                  Eén vind ik top.(zoals ze nu staan)

Comment

Knappe foto's , zeker weten !

[MOD] Foto/tekening verwijderd.
                    Last edited by Ticor; 5 september 2008, 05:13.
                    Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

Comment

# 1 vind ik heel geslaagd omdat de boog gespiegeld herhaald wordt door de wolken ("Flip Vertical" in Photoshop-speak;-) en zo voor "spanning" binnen je compositie zorgt
                      Laat het nu net dezelfde lucht zijn die me bij de 2 andere opnames stoort omdat die daar de aandacht teveel opeist en de architectuur op het 2de plan duwt.
                      Zo, opbouwende en bekritiserende woorden en bij het onderwerp gebleven! We leren het nog...
                      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

1 is een prachtplaat, 3 vind ik knap en voor 2 heb ik het zo niet, valt hier ook een beetje uit de reeks, leuke stijl
                        Steven

Comment

@Bartcp: toch nog meegeven dat ik aangenaam verrast ben om fotografen tegen te komen die de schoolse conventies aan hun laars lappen en er een eigen stijl op na houden. Ik ben blij dat mensen zoals jij de eenheidsworst weten te overstijgen. Kan ik alleen maar appreciatie voor hebben. En ...euh... geshopt of niet, het resultaat is wat telt
                          Volledig mee akkoord! Ik merk soms nog dat men op BD niet zo openstaat voor vernieuwing...kijk maar eens naar de vastgeroeste commentaren op HDR foto's dikwijls.

Foto 1 is persoonlijk iets minder voor mij maar 2 & 3 zijn prachtige foto's juist door combinatie van de invalshoek, het lijnenspel van de wolken, het weer en ik vind ook dat het watermerk juist een extra dimensie geeft, net een postkaart. Zeker showcase waardig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                            Volledig mee akkoord! Ik merk soms nog dat men op BD niet zo openstaat voor vernieuwing...kijk maar eens naar de vastgeroeste commentaren op HDR foto's dikwijls.

Foto 1 is persoonlijk iets minder voor mij maar 2 & 3 zijn prachtige foto's juist door combinatie van de invalshoek, het lijnenspel van de wolken, het weer en ik vind ook dat het watermerk juist een extra dimensie geeft, net een postkaart. Zeker showcase waardig!

Voilà,goed gezegd,en hier nog een medestander van jullie.

Walter
                            D850

Comment

Working...
                            X