Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshots op een tuinfeest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Snapshots op een tuinfeest

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Zou de TS -eerlijk gezegd- nu echt zelf denken dat z'n foto's op een expositie thuishoren...? Don't think so

    Ze horen idd meer dan terecht thuis bij fotobeoordeling. Als toch iedereen zo maar zou posten waar het uitkomt, dan heeft een forumstructuur géén enkel nut meer en zou beter héél het forum in één onderdeel samengevoegd worden. Alles netjes door elkaar, aankoop, dan weer chitchat, dan weer een Hofplaat.

    Mvg,
    Frederic
    Maakt in wezen weinig uit, fotografie is niet echt een wetenschap hoor. Ieder zijn criteria is verschillend. Als ik goed gezind ben, dan is iedere foto mooi. ALs ik de kriticus wil uithangen, dan zal ik ook wel eens zeggen, he die is onscherp. Maar de laatste tijd heb ik ook wel begrepen dat je dan ook moet zeggen waarom. Anders heb je geen punt. Negatieve kritiek mag ook gestaaft worden. Daar kan menig TS uit leren toch ?

    In weze ben ik het eens met het gallerij effect. ALs je vind dat je ze aan je muur wilt hangen, dan mag je ze ook hier plaatsen. Dus TS wil je ze aan je muur ophangen ?

    Comment


    • #32
      Re: Snapshots op een tuinfeest

      Ja hoor,aan de mijne wel ! Maar ik denk dat het hier eerder gaat over aan welke andere muren je ze "mag" hangen.

      Comment


      • #33
        Re: Snapshots op een tuinfeest

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Dat is hetzelfde als zeggen "omdat ik op de beoordeling van miijn lokale fotoclub weinig response kreeg ga ik in de toekomst mijn foto's maar in het Paleis Van Schone Kunsten omhoog hangen, daar zal ik dan wel meer response krijgen"

        Met dat stukje uit mijn post te quoten haal je het wel een beetje uit context maar moest wel lachen met de vergelijking

        Comment

        Working...
        X