Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
het lesbisch koppel ligt waarschijnlijk al in bed want ik zie geen foto .. waarom denk ik nu aan een bed ? ahja het is half twaalf morgen eens piepen hier
het lesbisch koppel ligt waarschijnlijk al in bed want ik zie geen foto .. waarom denk ik nu aan een bed ? ahja het is half twaalf morgen eens piepen hier
==========
Mjah ... sorry krijg diene foto er hier NIET op ! ben hier nieuw ...
Tip:
Als men je een tekst met uitleg van "Hoe een foto posten" 2x doorstuurt en je begrijpt iets niet,leg dan uit wat je niet begrijpt of wat er fout loopt,zo kan je geholpen worden !!!
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Tip:
Als men je een tekst met uitleg van "Hoe een foto posten" 2x doorstuurt en je begrijpt iets niet,leg dan uit wat je niet begrijpt of wat er fout loopt,zo kan je geholpen worden !!!
Ik denk dat hij geen PM binnen krijgt, althans geen bericht krijgt dat hij iets ontvangen heeft.
Die van mij wordt namelijk niet geopend.
mvg
Antoine
Comment