Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik begrijp er geen snars meer van, als ik hem post is het te zien
ik, open belgium digital opnieuw en dan zie je hem niet meer en alleen een kruisje, als ik nu terug naar pbase ga en hem daar open en de link werkt, dan lukt het weer wel, iemand, een idee, graag een pb dan, sorry van het onderdeel showcase hier zo te verzieken met foto's die niet getoond willen worden.
je mag dit oeffenen in het test forum jan , dit is niet de plaats , ik ga hem verplaatsen , en je mag hem terug zetten als hij zichtbaar is. Omdat de foto bij jou in je werk geheugen zit krijg jij hem wel te zien, het is geen garantie dat de link werkt.
als je een betaalde site hebt genomen bij pbase gaat het wel , als je een freetest site hebt , mag je niet deep linken .
Bij een betalende pbase moet je gewoon de pagina link copieren en hier neer zetten , wel jpg toevoegen en [img] ....enz.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Nu zou hij er toch echt moeten staan, heb nog maar eens mijn account settings geupdate en enable direct linking aangevinkt, terwijl dit al was gebeurt, maar nu lukt het dus wel, hopelijk zien julie hem ook...
Comment