Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

al effe geleden!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• al effe geleden!!!

hoi het is al effe geleden dat ik hier nog een foto geplaatst heb en weet niet precies meer hoe het moest dus hoop dat deze lukt,
    graag veel tips!!!!! zowel over de foto( als deze al dan niet lukt) als over het plaatsen

Re: al effe geleden!!!

[QUOTE=saske;1913212]hoi het is al effe geleden dat ik hier nog een foto geplaatst heb en weet niet precies meer hoe het moest dus hoop dat deze lukt,
    graag veel tips!!!!! zowel over de foto( als deze al dan niet lukt) als over het plaatsen

zo ben ik vorige keer ook begonnen, hoe krijg ik hem nu weer in het juiste formaat ?????

Comment

[QUOTE=saske;1913216]
      Oorspronkelijk geplaatst door saske Bekijk bericht
      hoi het is al effe geleden dat ik hier nog een foto geplaatst heb en weet niet precies meer hoe het moest dus hoop dat deze lukt,

zo ben ik vorige keer ook begonnen, hoe krijg ik hem nu weer in het juiste formaat ?????
      Kijk even bij je prive berichten.
      mvg
      Antoine

Comment

Even naar ons testforum verplaatst
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

blijft maar mislukken

Comment

Working...
          X