Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste "post"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste "post"

Mijn eerste "post" hier. Je hoeft niet voorzichtig met me te zijn wat kritiek betreft. Ik kan wel wat hebben en bovendien doe ik het toch echt voor mijn lol.
    Last edited by YvonneH; 28 mei 2008, 18:54.

Re: Eerste "post"

is er ook een foto ?

Comment

je hebt tussen de tags "[IMG]url[/IMG]" 2 x http:// staan doe er eentje van weg en de foto zal tevoorschijn komen

Comment

sorry hoor, dit kan echt wel beter. Rommelige compositie, slecht belicht (je had de belichting moeten meten op de kinderwagen want nu is die onderbelicht, ofwel inflitsen) en heel wat bewegingsonscherpte (dus camera stiller houden of statief gebruiken indien nodig).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YvonneH Bekijk bericht
          Mijn eerste "post" hier. Je hoeft niet voorzichtig met me te zijn wat kritiek betreft. Ik kan wel wat hebben en bovendien doe ik het toch echt voor mijn lol.
          wanneer je bij flickr een link van een foto hier tevoorschijn wil toveren, dan dien je wel de link naar de foto te posten, en niet naar de pagina.

Wanneer je gepost hebt op flickr, geef dan een comment, wanneer je doorklickt, dan geeft hij je het adres weer van de foto.

Maar let wel op de forumregels van maximum 800 pixels aan de langste zijde, en 200kB in grootte.

Even over de foto, ik heb hem bekeken om de flickrpagina in ware grootte.

De foto is niet scherp, maar het uitgangspunt van de verlaten woning is goed gekozen. Probeer bij deze opname wat door de knieen te gaan, om ook wat meer van het plafond en omgeving weer te geven.
          Last edited by powerkiller; 28 mei 2008, 20:18. Reden: overbodige commentaar gewist

Comment

Lees even de stickies hier in het testforum.

Hans[Moderator]
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
            X