Hieronder mijn eerste post op BD. Het is een oefening met photoshop waarbij ik gestart ben met een portretfoto van mijn zoon. daarover een laag met een foto van een afgebladerde muur, bewerkt met maskers, filters en kanaalmixer. De tekening rond de ogen was een afbeelding gemaakt in Illustrator ook bewerkt met o.a.filters. Ik moet er eerlijkshalve bij vertellen dat het een toepassing is op een bestaande oefening
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dream Skin
Collapse
X
-
-
Re: Dream Skin
ik vind hem wel mooi......in mijn droom dan.....mijn webstie: http://www.henkspix.nl
Comment
-
Niet zichtbaar.
Upload je foto bij een hostboer die doorlinking toestaat, nu moet je toeren uithalen om hem te kunnen zien.
Over je foto:
Onder het rechter ooglid zit de versiering te dicht op het oog.
Onder het linker ooglid is de versiering te smal
Aan de linkerkant heeft je versiering geen diepte en is plat geel.
De scheuren lopen door in de ogen en op de lippen wat een vreemde diepte creeert.
En de scherpe omlijning rond het gezicht klopt niet met de dof.
Als je deze puntjes wat beter uitwerkt kan je tot een behoorlijk resultaat komen, nu lijkt het er op of het ff vlug vlug geplakt is wegens tijdsnood.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
Alhoewel ik geen liefhebber ben van dergelijke fantasietjes, lijkt het mij dat hier toch heel wat werk in gestoken is.
één ding stoort me: de verf blijft scherp naar de rand van het gezicht toe, terwijl het gezicht daar al ver achter de focus ligt, dat komt wat eigenaardig over. Ook vind ik de gele kleur te fel, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Comment
-
-
De techniekjes zijn goed toegepast maar de afwerking had voor mij beter gekund.
Kleur van de tekening rond de ogen
schertpte van de textuur op de huid in vergelijking met de scherpte van de rest van het gezicht zoals al gezegd
Haren rechtsboven die ook bedekt zijn door dezelfde textuur als de huid
Comment
-
Omdat de foto nog in FF of explorer te zien zi verplaats ik hem naar het test forum , als de foto zichtbaar is kun je via pm een verzoek doen om terug plaatsing, fotobeoordeling Mensen ModellenMotto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Citaat uit de reglementen bij Pbase:
Important Caveat for those who want to embed PBase images in other sites!
Please note that to be able to embed images in other sites, you need to be a PBase subscriber (that is, not a free account). If you have a free account, PBase does not offer you a feature called direct linking which is essentially what you need to embed the images in outside sites.
Je zal een andere parkeerplaats moeten zoeken voor jouw foto. Of betalen bij Pbase.
Alternatieven? Klik hier!Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment