Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ellen

    Beste BD'ers,
    Graag jullie reactie op deze inzending.
    Henk

    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Ellen

    hmm zie niet veel foto
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

    Comment


    • #3
      Re: Ellen

      Omdat jij bij jouw foto geweest bent op Pbase, staat die in de "Tijdelijke Internetfiles" van jouw computer. Daarom zie jij de foto wél (en wij niet ). Als je die tijdelijk files wist op jouw PC, zie jij ook kruisjes.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Ellen

        op deze manier kun je geen foto's posten, toch weer even naar het test forum verhuisd
        Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
        Canon eos 7D Mijn site

        Comment


        • #5
          Re: Ellen

          Hallo Wim,

          Er gaat iets duidelijk verkeerd, maar ik weet nog niet wat. Wil je mijn bericht aub uit de testbox halen?

          met vr.groet,
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Ellen

            Als je rechts-klikt en dan 'afbeelding weergeven' lukt het bij mij wel.

            hesy.be
            BD0319BE

            Comment


            • #7
              Re: Ellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Hallo Wim,

              Er gaat iets duidelijk verkeerd, maar ik weet nog niet wat. Wil je mijn bericht aub uit de testbox halen?

              met vr.groet,
              Henk
              zelf als ik de link copieer in mijn browser krijg ik nog geen foto te zien ??? dus toch nog maar even het test forum
              Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
              Canon eos 7D Mijn site

              Comment


              • #8
                Re: Ellen

                Ik heb alles uitgelegd in jouw vorige draadje!
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Ellen

                  Dag Henk,

                  De link die je plaatst ziet er zo uit:
                  http://i.pbase.com/g4/22/714222/2/92200282.L0kYOGdM. jpg

                  Dit leidt je to nergens.....

                  De juiste link vindt je als je de foto op Pbase bekijkt en het webadres van de foto kopieert EN er dan .jpg achter zet.

                  Dat ziet er dan zo uit
                  http://www.pbase.com/henk1/image/92200282. jpg

                  ('k Heb voor jpg een spatie gezet. Wel eerst het tekentje aanklikken en .jpg niet vergeten)

                  Zo dus :
                  [EDIT] :Link naar foto verwijderd [/EDIT]

                  Groetjes
                  Skitch
                  Last edited by Skitch; 27 januari 2008, 22:52.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Nieuwe poging (3)

                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Poging 4

                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ellen

                        Zoals ik al gemeld had bij één van jouw vorige pogingen:

                        Important Caveat for those who want to embed PBase images in other sites
                        Please note that to be able to embed images in other sites, you need to be a PBase subscriber (that is, not a free account). If you have a free account, PBase does not offer you a feature called direct linking which is essentially what you need to embed the images in outside sites.
                        En nu geef ik het op. Daaaag!!
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ellen

                          Zoals Jos Vanhengel het reeds meerdere malen, met engelengeduld, heeft proberen te omschrijven, denk ik dat je beter uitkijkt naar een andere platform waar je je FOTO-HOSTING-SITE kan opslaan en die WEL directe links toestaan.

                          Alles was u reeds voorgelepeld : via http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=58246

                          veel geluk, maar wel lezen wat men U DIETS probeert te maken.
                          Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                          Comment

                          Working...
                          X