Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Helaas , ik heb het voor je geprobeerd, ik kon er geen foto uitkrijgen.
photobucket is een goede keuze als programma om je foto's te uploaden. Het werkt meestal altijd, maar je moet even de ONDERSTE link nemen, die tussen [img], en dan is je foto hier rechtstreeks te zien .
De onderste link onder je foto kopiëren en hier plakken dus.
ik ga hem even verplaatsen naar het test forum , hier kun je even kijken hoe je een foto moet posten, als je de foto zichtbaar hebt gemaakt kun je hem wederom in beoordeling terug plaatsen, of vragen of ik dit wil doen.
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment