Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testpoging 1014 dan maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: testpoging 1014 dan maar

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Ha, Imageshack! Ik hoop dat je daar geen spijt van krijgt, want 't is daar nogal druk. Het gevolg is dat de foto's op sommige tijdstippen véél tijd nodig hebben om in te laden.

Maar hij staat er wel, deze keer.

Soms word ik echt moe van dat gez.....ver.
    Als ik hem niet geholpen had dan had hij nog gegaan tot poging 5080.

Ik gebruik Imageshack dagelijks en velen met mij en zonder een enkel probleem.
    Tevens worden de foto's die je host niet nog eens een keer bewerkt.

Jos, het kan natuurlijk zijn dat jullie internet niet zo snel is in België als bij mij in Duitsland. DSL 6000 is natuurlijk niet niks.

Nu naar de foto 1014.
    Met mijn manier werkt het dus wel eenvoudig en toch ook snel.
    Ik zou zeggen kom op met die foto plaats hem in een topic.

mvgr
    antoine200
    Last edited by antoine200; 14 december 2007, 22:21.

Comment

Nah weinig foto's op mijn schijf alhier, alles foetsie.......... schijfje door virusje gewist vorige maand en heb nooooooit backup gemaakt, daar ik van mening was dat zoiets mij nooit zou overkomen.

Mijn vrouw en ik trekken er graag op uit met onze cameraatjes maar niet in de maanden die nu voor ons liggen (echte koukleumen zijn wij).

Klooi nu thuis wel wat aan met mijn (jawel bij de praxis gekochte flitssetje) maar da's allemaal nieuw voor mij en ga niemand hier belasten met mijn probeersels voordat ik zelf beetje gelukkig over de kwaliteit ben.

Waarom dan poging 1014........ ohhh ergerde me er gewoon aan dat het me niet leukte een foto hier in de testcase te plaatsen.

Maaruh bedankt voor het helpen hoor!!

greetzzzzz.

Comment

Re: testpoging 1014 dan maar

Oorspronkelijk geplaatst door forcipiger1 Bekijk bericht
        Nah weinig foto's op mijn schijf alhier, alles foetsie.......... schijfje door virusje gewist vorige maand en heb nooooooit backup gemaakt, daar ik van mening was dat zoiets mij nooit zou overkomen.

Mijn vrouw en ik trekken er graag op uit met onze cameraatjes maar niet in de maanden die nu voor ons liggen (echte koukleumen zijn wij).

Klooi nu thuis wel wat aan met mijn (jawel bij de praxis gekochte flitssetje) maar da's allemaal nieuw voor mij en ga niemand hier belasten met mijn probeersels voordat ik zelf beetje gelukkig over de kwaliteit ben.

Waarom dan poging 1014........ ohhh ergerde me er gewoon aan dat het me niet leukte een foto hier in de testcase te plaatsen.

Maaruh bedankt voor het helpen hoor!!

greetzzzzz.
        Jammer,
        Vond deze test foto anders niet slecht.
        mvgr
        antoine200

Comment

Working...
        X