Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe komt dat nu? Op mijn scherm zie ik wél een foto. Heeft dan niemand iets gezien? Hoe kan ik nu zelf nog proberen als het gesloten is?
Alvast bedankt.
Neen bewerken kan ook niet meer zeker, het werd gesloten.
Ik heb 'photobucket' gebruikt en dat lukte toch altijd tot hiertoe.
Frauke, open een nieuw draadje hier in het testforum.
Als het werkt klik je op het uitroepteken dat boven ieder draadje staat (langs het nummer) en vraag je via het dialoogvenster om dat draadje in een bepaalde discussie te zetten.
Je kan datzelfde uitroepteken boven een van je oude draadjes, ook gebruiken om te vragen aan de moderator het terug te openen.
Elke moderator leest bij het online komen eerst de berichten die via het uitroepteken verstuurd zijn.
Comment