Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tunesië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tunesië

Hallo,
    Ik ben een jongen van 14 jaar en relatief nieuw in de wereld van fotografie. Ik fotografeer met een goedkoop (400€ 2 jaar geleden) digitaal toestelletje, Sony DSC P-100, en met een analoge Minolta. In juli ben ik naar Tunesië geweest, en daar heb ik wat foto's gemaakt met de Sony. Ik hoop dat jullie de moeite doen om op de link te klikken, 't zit namelijk zo: een echte fav. foto heb ik niet, ik wil gewoon wat algemene commentaar op mijn foto's. Wat beter kan, wat vermijden enz...

de link: http://trendxwhore.deviantart.com/

Weet iemand ook een Belgisch (of op z'n minst Nederlandstalig) forum voor analoge fotografie?

Alvast bedankt!

P.S.: Als dit het verkeerde topic is, gelieve te verplaatsen/sluiten

Re: Tunesië

Digitaal of analoog doet er niet echt toe voor deze site. Je bent niet de enige die analoog werkt.
    Wel is het de bedoeling dat je de link van de foto post zodaning dat de foto opent als je naar de post gaat. Om dit te testen is er een test forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trendwhore Bekijk bericht
      Weet iemand ook een Belgisch (of op z'n minst Nederlandstalig) forum voor analoge fotografie?

Er zitten daar ook veel analoogadepten en er is zelfs 'n heel subforum voor analoge fotografie.

Comment

In fotodiscussie moet de foto zichtbaar zijn.
        Je mag wel een link naar je album plaatsen voor geïnteresseerde bezoekers, maa de fotodiscussie gaat over één foto, en die moet je tonen.

Indien het tonen van een foto voor jou een probleem is, dan kan je bij 'tips' lezen hoe je een foto moet tonen.
        Probeer het testforum tot het je lukt, stel vragen voor wat je niet vindt.
        Hier helpen we je graag verder.

Mod. Lut

Comment

Ok, bedankt!
          Vorige nacht ben ik nog wat aan het prutsen geweest en ik kwam dit als resultaat:

Het is een sluiterstijd van 30 seconden geloof ik, ISO enzo weet ik niet. Kheb hem in feite gewoon op de brievenbus gezet, flits op max. gezet, zelfonstpanner aangevinkt en ervoor gaan staan en langzaam uit het beeld gelopen

Is dit iets? Of zijn er bep. dingen waarmee ik rekening moet houden?

Comment

Misschien de titel van dit topic veranderen?
            Lijkt me niet in Tunesie deze foto, wel grappig effect.

Comment

Working...
            X