Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tomorrowland hoofdpodium volledig afgebrand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tomorrowland hoofdpodium volledig afgebrand

Ook triest zo net voor de start.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Tegenwoordig nogal veel branden in het nieuws.

Comment

En toch zal het festival doorgaan vermoed ik zo

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        En toch zal het festival doorgaan vermoed ik zo

grts
        Sieg
        Dat werd ondertussen inderdaad bevestigd.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ook triest zo net voor de start.
          Liever voor de start dan terwijl er daar voor het podium een paar duizend mensen op elkaar gepakt staan die allemaal tegelijk naar een uitweg moeten zoeken.
          Als dat gebeurt tijdens het festival zelf, dan zijn er minstens al een aantal gewonden, en wordt het voor de hulpdiensten een veel grotere taak om alles onder controle te krijgen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Een flinke les voor de toekomst. Zo'n -erg knap- bouwwerk bestaat voor het grootste deel uit brandbare materialen. Dat in combinatie met vuurwerk en pyrotechnics is vragen om problemen.
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik begrijp de emotie van festivalliefhebbers maar ik begrijp niet dat er miljoenen euro's geïnvesteerd worden in een podium met vuurwerk en niets in brandveiligheid. Als je met je kleine vzw een mossel- of pannenkoekenverkoop wil organiseren dan moet je aan een waslijst van verplichtingen voldoen voor de brand- en algemene veiligheid om een paar euro winst te hebben voor je vereniging.

Comment

Het gaat op die muziekfeesten toch om de muziek, waarom al die onzinnige poespas of misschien om het gebrek aan kwaliteit te camoufleren?

Comment

Ik hoorde al dat ze festival zouden laten doorgaan om schadeclaims te vermijden...
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Het gaat op die muziekfeesten toch om de muziek, waarom al die onzinnige poespas of misschien om het gebrek aan kwaliteit te camoufleren?
                    Is dat niet met alles?
                    Waarom moet je een mooi huis hebben als een lelijk huis even goed bewoonbaar is?
                    Waarom een mooie wagen hebben als een lelijke ook rijdt?
                    Waarom naar een mooie vakantiebestemming gaan als je ook in je eigen tuin naar een lap gras kan kijken?
                    Zijn al die extra kosten dan ook nodig en is men niet tevreden met het minimum?
                    Bij een evenement zoals een festival of wat ook, wil het oog ook wat en is het spektakel een deel van de hele opzet.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ik kan niet leven met piepschuim, multiplex en PUR. Op zo een podium met zoveel mensen.

Tijdens het festival had dit weer in de analen van Belgische blunders gestaan.
                      Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Een flinke les voor de toekomst. Zo'n -erg knap- bouwwerk bestaat voor het grootste deel uit brandbare materialen. Dat in combinatie met vuurwerk en pyrotechnics is vragen om problemen.
                        De wagens in een carnavalstoet zijn doorgaans ook opgebouwd uit die brandbare materialen, en ook die branden wel eens af.
                        Maar op zo'n groot podium zijn er nog veel meer dingen die brand kunnen veroorzaken.

Het is trouwens al eerder gebeurd in Barcelona: https://www.google.com/search?q=tomo...client=gws-wiz
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Working...
                        X