Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgelicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opgelicht

Heb op marktplaats voor 850 euro fotomateriaal gekocht en gestort op een rekening na 5 dagen beweer de verkoper dat er niets op zijn rekening is toegekomen bij mijn rekening is het afgegaan bij mijn bank geweest en zijn kunnen niet zien of het op zijn rekening is toegekomen beweert dan hij naar zijn bank heeft gebeld en dat zij geen onderzoek kunnen doen als er geen geld op zijn rekening toekomt?stuur dan screenshots door dat hij hij met een chatbox geeft gesproken van zijn bank waarom dat hij niet naar de bank zelf gaat regeer hij niet?ik vrees dat hij mij aan het lijntje houdt?maandag kan ik maar pas naar de klantendienst bellen van mijn bank wat kan ik nog verder doen iedere tip is welkom

Eerste tip als je reacties wil: schrijf een beetje met structuur in je tekst. Er bestaan nog andere leestekens dan een ? hoor.
    Ik heb je tekst zelf een beetje leesbaarder gemaakt:

Ik heb op marktplaats voor 850 euro fotomateriaal gekocht, en betaald op een rekening van de verkoper.
    Na 5 dagen beweert de verkoper dat er niets op zijn rekening is toegekomen.
    Bij mijn bank is het van mijn rekening afgegaan. Ik ben bij mijn bank geweest en zijn kunnen niet zien of het op zijn rekening is toegekomen.
    Hij beweert dan hij naar zijn bank heeft gebeld en dat zij geen onderzoek kunnen doen als er geen geld op zijn rekening toekomt.
    Hij stuurt dan screenshots door dat hij hij met een chatbox geeft gesproken van zijn bank. Op mijn vraag waarom dat hij niet naar de bank zelf gaat reageert hij niet.
    Ik vrees dat hij mij aan het lijntje houdt. Maandag kan ik maar pas naar de klantendienst bellen van mijn bank.
    Wat kan ik nog verder doen ? Iedere tip is welkom.

Labels: Geen​
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Men kan hier niet eens een correcte reactie op geven.
      Dezelfde bank, buitenlandse bank, feestdagen meegerekend in die vijf dagen, alles heeft belang.
      Als het geen instant betaling is, dan kan het standaard al tot drie werkdagen duren, maandag was al een feestdag en WE telt ook al niet mee.
      Afhankelijk van welke banken, type betaling en hoe jij vijf dagen ziet, kan het dus nog steeds normaal zijn.
      En als uw bank vindt dat er mogelijks een abnormaal bedrag afgeschreven wordt naar een rekening dat je niet gewoon bent te gebruiken, dan kan de bank dit ter controle nog eens een tijd tegenhouden en u eerst contacteren.
      KBC bijvoorbeeld doet dat trouwens zeer snel om betalingen tegen te houden.
      Bel maandag gewoon naar de hoofdzetel van uw bank.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...