Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achteruitrij cameratje via app?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Achteruitrij cameratje via app?

Ik heb hier een achteruitrij cameratje en enkele youtube videos bekeken ivm de bedrading, lijkt makkelijk maar heb nog geen beeld...

Uit de autoradio komen verschillende gele kabels (video out, cvbs 1 en 2 en nog wat aux rode/witte geluidskabels, dit zit al op 1 blok).

Moet je een app starten als je achteruit rijd of start dit dan vanzelf? Ik heb hier een aux app en een hd2-streaming, maar op geen een vd 2 beeld... op de aux app he. je geen instellingen, weet niet of "hd2-streaming" hier ook voor dient, daar heb je instellingen cvbs, 720p 25fps, 30fps en 1080p 25fps en 30fps.

Daarnaast is er nog een andere gele aux kabelingang afzonderlijk zonder sticker op, op een blokje apart waar de gps ontvang.

Ik heb de gele videokabel in al deze gele ingangen vastgemaakt en ook het rood kabeltje die aan de gele videokabel hangt aan het paarse back kabeltje.

Achteraan de camera ook het rood kabeltje aan het rechter achterlicht die stroom geeft bij achteruit rijden.
    Dan moet er nog het 12v kabeltje achteraan vastgemaakt worden voor stroom. Ook maken ze soms gewoon die rode en zwarte samen vast op youtube

Dus weet ongeveer hoe het in elkaar zit, maar nog geen beeld.
    Weet iemand hoe die video apps werken of waardoor ik geen beeld zou hebben?

Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

Working...
X