Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al geweest in Delft, Alkmaar, Leiden, Almere, Enkhuizen of Dordrecht ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand al geweest in Delft, Alkmaar, Leiden, Almere, Enkhuizen of Dordrecht ?

Wij hebben al veel bezocht in NL (Zeeland zoals Vlissingen, Middelburg, Goes, Veere, Zoutelande).
    Maar ook Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Scheveningen, Hilversum, Volendam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Tilburg, Venlo, Nijmegen, Giethoorn, Arnhem, Groningen)

Voorlopig zijn Groningen/Rotterdam/Utrecht/Eindhoven/Nijmegen wat onze favorieten, leuk, gezellig, veel te beleven.

Zijn er nog pareltjes waar er een leuke sfeer is nog niet in ons lijstje, met veel winkels, terrasjes enz ?
    Volgend plaatsen zijn wij nog niet geweest, zijn deze de moeite : Delft, Alkmaar, Leiden, Enkhuizen, Almere, Dordrecht ?

Ik heb hier nog een "hotelgiftcard" van €45 (ze trekken wel €10 af per hotelboeking zeker, dacht dat dit beter ging zijn dan bongo/viva/wonderbox en gevraagd met secret santa, maar toch niet)
    En zou dit combineren met mijn Aldi Enjoy punten met waarde van €115 en 2 Fletcher hotels boken van €39.90 per nacht voor 2 personen (surplus bovenop €50 punten) (of €69.90 surplus met ontbijt).
    Dus zou dagje of 5 wat kunnen bezoeken.
    Last edited by CanonYouCan; 17 mei 2025, 13:06.

Ben nu wel al in Dordrecht, Leiden en Delft geweest, maar ik ga niet voor winkels en terrasjes... Dordrecht heeft wat aangename plekjes, mooie huizen nog hier en daar. Zou wel eens willen gaan als het "Dordt in stoom" is. Leiden was ik eerder voor het smalspoor Katwijk-Leiden. De botanische tuin en serres waren echter wel de moeite. Delft is te lang geleden, dat was een uitstap met de tram vanuit Scheveningen.

Comment

Je zou ook eens het Zuiderzee museum bij Enkhuizen kunnen bezoeken en of de waddeneilanden.

Comment

Met de auto kan je vanaf Terneuzen de Scheldetunnel nemen naar Vlissingen.
        Daarna naar de Vrouwenpolder - de Oosterscheldekeerring - Neeltje Jans bezoeken (Deltapark - mosselen eten enz. ) - Brouwersdam ( In Renesse zijn er leuke hotelletjes) -
        Verder noordwaarts rijden - Hellevoetsluis.
        Dan rij je naar Rosenburg tot aan het "Veer Rozenburg" en rij je de overzetboot op. Dat is een leuke ervaring. (Alhoewel het industriegebied is).
        Daarna kan je kiezen : Den Haag of Rotterdam bezoeken.
        Ik bezoek graag het Louwman museum (auto's) in de Leidsestraatweg 57, Den Haag.
        Dat is niet bij Enkhuizen of zo maar is my 2 cents.
        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Wij hebben heel mooie herinneringen aan Dordrecht. Gelegen aan het water (welk NL stadje niet? ). Met de watertbus van daar naar Rotterdam is een heel leuke uitstap.
          Leuke pittoreske binnenstad.

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Wij hebben met de moto de provicie Drente en Friesland gedaan met verblijf in een vakantiepark in Appelscha waar de verblijven op de golfbaan staan. Veendaal het gevangenis museum is er de moeite om te bezoeken,
            Ook kamp Westerbork is intersant om te bezoeken een kamp waar tijdens de oorlog de Joden, Romas en Sinti naar toe werden gebracht voor ze op de trein naar Polen en Duitsland. Een uitstap naar Bokkum een plaats van de elf steden ronde
            is mooi. Wij gaan niet voor de winkels te bezoeken maar als je dat er bij wil dan is Leeuwarden een mooie stad.

Golfvakantie met golfvrienden? Bekijk onze mooie golf arrangementen, speciaal voor gasten van Buitenplaats de Hildenberg. Geniet van een ontspannen training op de mooie golfbaan rondom het vakantiepark.

Last edited by Felix69; gisteren, 21:10.

Comment

Working...
            X