Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw in Chrome.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw in Chrome.

Haal de informatie die je nodig hebt uit gescande pdf's

Met Chrome kun je nu de gewenste tekst zoeken, selecteren of kopiëren in gescande pdf's.
    1. Als je op een webpagina een gescande pdf tegenkomt, open je die in Chrome PDF Viewer.
    2. De pdf wordt vrijwel meteen interactief.
    3. Zoek, selecteer of kopieer de gewenste tekst.
    1. Was het "oorspronkelijke doel" nu net niet om PDF bestanden minder gemakkelijk toegankelijk en aanpasbaar te maken?
    Last edited by Geerten; gisteren, 08:11.

1.
    2. Neen, het oorspronkelijk doel van PDF was de inhoud en opmaak van een document te garanderen op gelijk welk toestel en/of printer. Sinds jaren bestaan er online tools om PDF aan te passen, knippen, toe te voegen enz. Handig aangezien je nu ook gewoon een PDF kan "printen" naar een bestand. Tot zowat 15 jaar (?) geleden kon ik dat aanpassen enkel met de originele en dure Adobe Acrobat. Maar vandaag gebruik ik naar grote tevredenheid het gratis

Free online PDF tools to merge, compress, create, edit and convert PDFs. Quick and Easy. Without installation. Without registration.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
      [B]Was het "oorspronkelijke doel" nu net niet om PDF bestanden minder gemakkelijk toegankelijk en aanpasbaar te maken?
      Dat kan nog steeds met extra instellingen waardoor het nog moeilijker wordt om te editeren, onmogelijk durf ik niet meteen te zeggen.
      Maar in uw aangekaarte tekst staat niet dat de PDF zelf aangepast wordt, wel dat men er in kan zoeken en er stukken uit kan kopiëren.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...
      X