Lief, de vrouw van Luc, heeft inmiddels mijn briefje gevonden en me via email wat meer bijzonderheden verteld. Na een paar zware maanden in en uit het ziekenhuis en veel pijn, heeft Luc uiteindelijk gekozen voor palliatieve sedatie. Hij is op 8 januari overleden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Red Falcon
Collapse
X
-
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.2) - iPhone XR (iOS 18.3.2) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.2)
-
-
Inderdaad droevig nieuws, zijn afwezigheid was mij nog niet opgevallen.
Toen ik pas bij BD was had ik er regelmatig contact mee, iedere keer dat ik iets fout postte of zo ging ik bij hem te biechten om dat recht te trekken.
Toen hij geen moderator meer was had ik er ook soms nog contact mee want ik vond hem wel een toffe en joviale gast.
Via deze weg veel sterkte aan hen die hem dierbaar waren !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Red Falcon en zijn treinen zullen altijd in mijn herinnering blijven.
Telkens hij een foto van een locomotief postte kon hij er veel over vertellen.
Oprechte deelneming aan de nabestaanden."In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
-
Toch wel een donderslag bij heldere hemel...alhoewel we natuurlijk al wel wisten dat ie op de sukkel was....toch komt zoiets zeker voor mezelf en waarschijnlijk de meesten hier op bd droevig over...ik hou er goede herinneringen aan over....Sterk toegewenst aan de familie...
Groeten
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht...ik hou er goede herinneringen aan over
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtLief, de vrouw van Luc, heeft inmiddels mijn briefje gevonden en me via email wat meer bijzonderheden verteld. Na een paar zware maanden in en uit het ziekenhuis en veel pijn, heeft Luc uiteindelijk gekozen voor palliatieve sedatie. Hij is op 8 januari overleden.
- Likes 1
Comment
-
-
Dit komt voor mij ook onverwacht, ik mailde en telefoneerde vaak met Luc en hij heeft mij in het verleden ontelbare geholpen met mijn fotografie. Ik wist dat het de laatste tijd niet goed ging maar dit nieuws had ik niet zien aankomen. Mijn deelneming aan zijn vrouw en de ganse familie.
Comment
-
Dit is schrikken, Luc is ooit even moderator geweest ook als ik me goed herinner....78 jaar, toch zeker niet ''echt'' oud vind ik maar als je ondraaglijke pijnen hebt en de levenskwaliteit echt laag wordt tgv pijnstilling bvb, kan ik zijn beslissing best begrijpen.
Verstuurd vanaf mijn SM-F956B met Tapatalk
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Dit bericht was toch wel schrikken, zeker niet zien aankomen ... toch niet op zo'n relatief korte tijd.
Ik had in het verleden wel eens wat pm berichtjes met hem gewisseld, ook nog over materiaal dat hij van mij overnam maar ook over de gang van zaken op het forum
Toffe mens die regelmatig hier verkeerd begrepen werd ...
Héél veel sterkte aan familie en nabestaanden
Zijn op- en aanmerkingen zullen gemist worden !
grts
Sieg
Ps. bedankt LesC om dit hier te meldenLast edited by Sieg; Vandaag, 22:53.Voor meer foto's ; www.sieg.be
- Likes 1
Comment
Comment