Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste software voor herstel .mts videobestanden na recovery ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beste software voor herstel .mts videobestanden na recovery ?

Ik had een grote collectie filmpjes van de kinderen op mijn c: drive, maar nadat mijn laptop stuk was, heb ik nog de HD kunnen uithalen maar dit was een "GPT beschermende partitie".
    De HD was dus niet meer toegankelijk om aan de inhoud te geraken.

Het is nu toch gelukt om de bestanden terug te halen (beste software die ik teste was "Recover My Files Pro v5.1.0" en "EasyUS")
    Moesten jullie nog andere goede software weten om mediabestanden te recupereren uit ervaring, met zo weinig mogelijk fouten, laat zeker weten.

Ik heb nu een collectie .mts ea videobestanden waarbij vele een foutmelding geven bij het openen, gelukkig werken er nog enkele (waarvan ik direct de video thumbnail zie).
    Heb nu de HD kunnen formateren naar normaal leesbaar NTFS formaat en 2 partities gemaakt.

De HD was dus niet stuk, gewoon een lastig beschermde indeling waar je niet meer aan je bestanden geraakt door de beveiliging.
    Heeft hier al iemand videobestanden hersteld na een recovery en wat zou de beste software zijn hiervoor ?

Een 'gpt' partitie is niet beveligd, het is gewoon een recentere manier van de partities te organiseren. Heel jammer dat je die hd geformatteerd hebt want waarschijnlijk was er met die bestanden niets mis.

Comment

Wel ik heb eerst de gpt in ntfs moeten omzetten of geraakte niet aan de bestanden gezien bij gpt alles beveilgd was en onleeabaar.

Comment

Working...
      X