Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs fototoestellen in België t.o.v Duitsland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijs fototoestellen in België t.o.v Duitsland

Soms snuffel ik zo wat rond zonder echt iets nodig te hebben...
    Nu merkte ik dat bij Coolblue in Duitsland een Nikon Z6III 2399 Euro kost, bij Coolblue in België is dat 2999 Euro ...
    Dat verschil vind ik wel erg groot, een paar honderd Euro kan te verklaren zijn maar op 3000 Euro 600 Euro verschil ???
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Dit verduidelijkt al veel https://www.cameradeals.nl/algemeen/...nland-bestelt/
    Groeten Andre

Comment

Ik heb het eens gechecked om de prijs van m'n R7 en ringadapter te vergelijken.
      Prijsverschil is nihil hoor, en dan weet ik nog niet of daar ook een cashback loopt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Ik heb het eens gechecked om de prijs van m'n R7 en ringadapter te vergelijken.
        Prijsverschil is nihil hoor, en dan weet ik nog niet of daar ook een cashback loopt...
        Ik heb nu eens rap gekeken en als ik de prijzen van die R7 body bij "normale" verkopers vergelijk dan is het verschil slechts 100 Euro, nog altijd veel meer dan wat ik aan interest op mijn spaarrekeningske krijg
        bij de handelaars zelf wordt daar ook wel aangegeven of er al dan niet een of andere promo of cashback opzit
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
        X