Gisteren zou hier een pakket worden geleverd, ik was de hele dag thuis en in de late namiddag kreeg ik een mail dat het pakket vandaag na de middag zou worden geleverd.
Vandaag kreeg ik om 15:05 een mail van UPS:
"Hierbij laten we u weten dat het pakket is afgeleverd bij onderstaande UPS Access Point locatie en kan worden opgehaald."
Het was de bedoeling dat het pakket hier zou worden geleverd, ik was de hele dag thuis, en ik er is hier niemand aan de deur geweest (ik heb net de deurbel nog eens getest, en die werkt).
Omdat het pakket vrij groot was (een Dibond afdruk van 80x40cm), en omdat ik voorlopig geen auto heb zou het handig zijn geweest dat het hier zou geleverd zijn.
Nu ben ik het met de fiets gaan halen, gelukkig paste het pakket juist in de fietskar (het stak een paar centimeters uit, maar dat was geen probleem).
Maar dan kreeg ik om 15:23 de volgende mail, ondertussen was ik dus onderweg naar het UPS Access Point in Rijkevorsel om het pakket op te halen:
"Hallo, konden we uw pakket niet afleveren op uw adres" (letterlijk overgeschreven zoals het in de mail stond)
Toen ik al terug thuis was van het UPS Acces Point kreeg ik om 16:02 nog een mail:
"We konden uw pakket niet bezorgen. Het is onderweg naar een veilige UPS Access Point locatie voor afhalen."
Toen ik de laatste mail kreeg was het pakket niet meer onderweg naar het acces point, ik was het hier thuis al aan het uitpakken
...
Er klopt dus iets niet in de "tijdlijn" van UPS, ik vraag mij af of de klok bij UPS achteruit telt... (Ik heb in ieder geval geen Delorean zien passeren
.)
Vandaag kreeg ik om 15:05 een mail van UPS:
"Hierbij laten we u weten dat het pakket is afgeleverd bij onderstaande UPS Access Point locatie en kan worden opgehaald."
Het was de bedoeling dat het pakket hier zou worden geleverd, ik was de hele dag thuis, en ik er is hier niemand aan de deur geweest (ik heb net de deurbel nog eens getest, en die werkt).
Omdat het pakket vrij groot was (een Dibond afdruk van 80x40cm), en omdat ik voorlopig geen auto heb zou het handig zijn geweest dat het hier zou geleverd zijn.
Nu ben ik het met de fiets gaan halen, gelukkig paste het pakket juist in de fietskar (het stak een paar centimeters uit, maar dat was geen probleem).
Maar dan kreeg ik om 15:23 de volgende mail, ondertussen was ik dus onderweg naar het UPS Access Point in Rijkevorsel om het pakket op te halen:
"Hallo, konden we uw pakket niet afleveren op uw adres" (letterlijk overgeschreven zoals het in de mail stond)
Toen ik al terug thuis was van het UPS Acces Point kreeg ik om 16:02 nog een mail:
"We konden uw pakket niet bezorgen. Het is onderweg naar een veilige UPS Access Point locatie voor afhalen."
Toen ik de laatste mail kreeg was het pakket niet meer onderweg naar het acces point, ik was het hier thuis al aan het uitpakken
![Green](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/greenie.gif)
Er klopt dus iets niet in de "tijdlijn" van UPS, ik vraag mij af of de klok bij UPS achteruit telt... (Ik heb in ieder geval geen Delorean zien passeren
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/rolleyes.gif)
Comment