Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple foto’s komen ongewild in Google foto’s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apple foto’s komen ongewild in Google foto’s

Vandaag kreeg ik een bericht dat ik binnenkort geen Gmail zou kunnen ontvangen omdat mijn webruimte van 15 GB bijna vol is.

Maar…ik heb gemerkt dat, telkens ik een foto met de iPad of de iPhone neem, die foto behalve in de iCloud, ook in Google Foto’s wordt geplaatst. ( en dat wil ik helemaal niet )

Met als gevolg een dikke 13 GB aan Gmail webruimte verloren, want die wordt gedeeld met foto’s.

Het probleem is nu dat, als ik een foto bij Google wis, diezelfde foto ook in de iCloud gewist wordt
    Ik weet nu niet hoe ik webruimte kan vrijmaken.

Ik betaal voor de iCloud, maar wil niet hetzelfde doen voor dezelfde foto’s in Google Foto’s.

Waarschijnlijk staat er ergens een instelling fout maar ik kan het niet vinden.

Weet er iemand raad aub ?

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Ik heb dit nog gevonden:

Voordat je foto's en video's verwijdert

Meer informatie over waar je foto's en video's wel en niet worden verwijderd. Items die je uit Google Foto's verwijdert, worden ook hier verwijderd:
    • Android-apparaten, iPhones en iPads waarop Google Foto's geïnstalleerd is en back-ups aanstaan
    • Google Foto's-albums
    • Gedeelde albums en gesprekken waaraan je ze hebt toegevoegd
    • Sommige video's met highlights in Google Foto's Meer informatie over verwijderde foto's in video's met highlights.
    • Lokale opslag als je bestanden hebt gedownload op iPhones en iPads, en bepaalde apparaten met Android 11 of hoger

Comment

Zou het een oplossing zijn om op al mijn Apple devices de toegang tot Google foto’s te weigeren, en vervolgens de Google Foto’s op een pc te wissen ?

Comment

Synchroniseer je favoriete foto's automatisch tussen Apple Foto's en Google Foto's. Hoe het werkt Je favoriete (hart) foto's in Apple Foto's worden favorieten in Google Foto's. Je favoriete (st

Comment

Working...
        X