Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Degelijke Kerstmarkten NL/FR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Degelijke Kerstmarkten NL/FR

Naar Duitse Kerstmarkten gaan we niet meer gezien winterbanden nodig. Naar de beste, Straatsburg is het wat ver en al 2x geweest.

Gewoon Lille centrum vonden we minder, de Kerstmarkt zou goed zijn maar nog niet geweest. Amsterdam ooit geweest maar er was enkel een saaie boekenmarkt en schaatspiste.
    Eindhoven is een leuke stad, maar weet niet als er daar veel Kerstsfeer is.

Brussel kerstmarkt hebben we nog niet gedaan.
    Zijn er nog degelijke in FR/NL niet te ver?

City trip naar Kopenhagen, fantastisch in de kerstperiode. Echte kerstmarkt op elk pleintje en een heel grote in het pretpark Tivoli.
    Geyst

Comment

In elk dorp en elke stad hebben ze tegenwoordig wel een kerstmarkt, maar ik ben er nooit naartoe geweest omdat het mij niets zegt.
      Ik ben al blij dat ik op het werk niet meer verplicht bijna 8 uur per dag kerstliedjes moet aanhoren in december, als ik hier de radio aan zet, dan kan ik die ook op een andere zender zetten als ze daarmee beginnen, en ik kan die dan ook uitzetten als er geen zender te vinden is zonder kerstmuziek.
      Op die kerstmarkt is er ook de verplichte Glühwein​ waarvan ik al misselijk word van de geur alleen...

Niets voor mij dus, maar als anderen er wel plezier aan beleven, zoveel te beter voor hun, maar mij zien ze daar niet.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Op kerstmarkten ervaar je niets meer dan in een winkelcentrum van een willekeurige stad. Prularia kun je het hele jaar door overal kopen. Warme wijn is om van te kotsen.

Comment

Ga gewoon naar Aachen, die is nog beter en mooier dan die in Köln.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
          X