Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadeaukaart/giftvoucher Booking.com of hotelcheque of welness? Secret Santa Kerst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cadeaukaart/giftvoucher Booking.com of hotelcheque of welness? Secret Santa Kerst

Dit jaar doen we een secret santa voor €50 elk.
    Vroeger kocht ik met mijn ecocheques bongo, wonder of vivaboxes, maar de hotels waren te beperkt of volzet of lage kwaliteit.

​​​​​Dus ik dacht eens een booking.com giftcard te vragen, dan tenminste vrij in hotelkeuze, maar bestaat dit nog? De link werkt precies niet meer op hun site?
    Beter dan geld vragen. Een hotel voucher bestaat ook op zich zag ik, met 500.000 hotels, dus ruimere keuze.
    Of evt een Welness voucher ergens zou ook leuk zijn, maar weet niet welke te vragen.

Ik ben zelf nooit een fan geweest van cadeaubonnen, en ik heb zo'n vermoeden dat er daarmee jaarlijks heel wat geld cadeau gedaan wordt dat "op de schouw blijft staan" tot na de vervaldatum (dat de handelaars zelf dus in hun zakken steken zonder dat ze er iets voor moeten doen).

Met de ecocheques moest ik toen ik nog werkte soms ook dingen kopen die eigenlijk nog niet aan vervanging toe waren, om die cheques toch maar op te krijgen voor de vervaldatum.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Wel ook liever cash in een enveloppe, maar elk een enveloppe van €50 aan elkaar geven zou wat saai zijn ​​​​​

Ben zeker niet aan bongo/viva/wonderboxen wegens keuze hotels te beperkt of geen mooie of ze aanvaarden dit beperkt

Liever vrije keuze via booking.com
      Vond deze link maar werkt niet
      Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our accommodations in over 85,000 destinations.

Heb hen mailtje gestuurd.
      Een andere secret santa keuze zou een saunabon zijn, vb waer waters ea zouden de moeite zijn.

​​​

Comment

Of je doet een mooie canvas cadeau bvb

Ik heb hier in de week ook nog een bon gevonden waarvan ik het bestaan niet meer afwist. Gelukkig is ze nog geldig.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
          Liever vrije keuze via booking.com

Een andere secret santa keuze zou een saunabon zijn, vb waer waters ea zouden de moeite zijn.
          Spreekt dit zich niet wat tegen?
          Vrije keuze willen, maar wel een sauna willen opdringen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Een paar weken geleden stond ik aan te schuiven aan de kassa van den Action, en voor mij kocht iemand daar een aantal cadeaubonnen.
            Ik zou veel liever een cadeaubon krijgen van den Action (of Bol.com bijvoorbeeld) dan een bon om naar een sauna of andere welness toestand te kunnen gaan, want die zal hier met 100% zekerheid op de schouw blijven staan tot die vervallen is.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Een paar weken geleden stond ik aan te schuiven aan de kassa van den Action, en voor mij kocht iemand daar een aantal cadeaubonnen.
              Ik zou veel liever een cadeaubon krijgen van den Action (of Bol.com bijvoorbeeld) dan een bon om naar een sauna of andere welness toestand te kunnen gaan, want die zal hier met 100% zekerheid op de schouw blijven staan tot die vervallen is.
              Haha, ik ook, geef mij ook maar een bon van den Action. Daar is altijd wel iets interessant te vinden.
              Maar het liefst toch totaal geen bonnen.
              Je moet ook wat moeite doen om te achterhalen waarmee je de mensen blij kan maken.
              En kan je dat niet achterhalen dan best een product dat je consumeert en dat niet 2 jaar op de schoorsteen moet staan.
              Bv. Wijn, pralines, een korf Italiaanse producten.
              Maar ja, ook dan ga je moeten achterhalen dat ze dit lusten.

Een bon vind ik persoonlijk echt een gemakkelijksheid oplossing.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Haha, ik ook, geef mij ook maar een bon van den Action. Daar is altijd wel iets interessant te vinden.
                Maar het liefst toch totaal geen bonnen.
                Je moet ook wat moeite doen om te achterhalen waarmee je de mensen blij kan maken.
                En kan je dat niet achterhalen dan best een product dat je consumeert en dat niet 2 jaar op de schoorsteen moet staan.
                Bv. Wijn, pralines, een korf Italiaanse producten.
                Maar ja, ook dan ga je moeten achterhalen dat ze dit lusten.

Een bon vind ik persoonlijk echt een gemakkelijksheid oplossing.
                Haha, met een bon van 50€ zal je wel vaker naar de Action moeten gaan.

Eten of drinken is heel persoonlijk en ook moeilijk voor een ander te kiezen, tenzij een bon voor een goede frituur.

Nadeel van een bon is dat men mensen verplicht in een bepaalde winkel te kopen en ze vaak nog hoeven bij te leggen om iets nuttigs te kopen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Liever gewoon dat men even nadenkt en iets geschikt zoekt. Net dat is de fun van cadeau's geven. Maar daar moet je tijd in stoppen, gespioneer en zo voort... Dus bij mij nooit een cadeaubon.
                  Er was recent een cartoon waarbij men Trump niet kon tekenen omdat de kleur oranje op was - stel u voor, dan schenk je toch je cosmetica graag weg.

Comment

Working...
                  X