Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdruk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afdruk

    Miischien is dit al meermaals gevraagd maar ik zie door het bos de bomen niet meer. Waar laten jullie jullie foto's afdrukken ?
    Ik zou gaan voor een zw/wt op Forex of allu van 50X 100 cm.
    Waar wordt ik het best geholpen?
    Bedankt !
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Ik heb nog nooit zo'n afdrukken laten maken maar ik heb er wel al hele mooie over de toonbank zien gaan bij Foto Schelfhout in Antwerpen. Maar YMMV en ik ken jouw eisen niet natuurlijk.

    Comment


    • #3
      Vernomen van een zeer goede bron (art fotograaf) : Whitewall (https://www.whitewall.com/be/).​

      Comment


      • #4
        Moderator Note: Verplaatst van ChitChat (niet-fotografisch) naar Algemeen (fotografisch)

        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 17.6.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #5
          Ook zeer goed is Profoto.net
          Het printwerk is niet alleen top verzorgd, ze verzenden ook snel en in stevige verpakking.

          Comment


          • #6
            milo-profi in Kontich.
            Je kan persoonlijk met je foto's tot bij hen gaan.

            Ook tevreden over dibond bij profotonet

            Comment


            • #7
              Hier ook alleen maar lof over profoto.net. Steeds mooi afgedrukte foto's (al besteld op verschillende materialen) en ook snel én vooral stevig verpakt.
              Sony α7ii
              5OOpx

              Comment

              Working...
              X