Pff....ik had het kunnen weten. ( dus geen belerende preken aub, ik zoek indien mogelijk een oplosiing ) Stickje van 2TB besteld:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006788998689.html?spm=a2g0o.order_detail.order _detail_item.7.19e86d76f0SwHV&gatewayAdapt=glo2nld
Staat in NTFS, maar als ik "mijn pc" open in windows staat er onder het station een rode streep in plaats van een blauwe streep.
En er staat onder "161 GB van 1,81 TB beschikbaar"
Bovendien staat in de beschrijving op Ali dat ze afraden om het station te formatteren omdat dit de stick zou kunnen beschadigen. Wel handig zo
Nu volgens mij zal dit nooit ofte nooit 2TB worden. Ik zou dus best proberen mijn geld terug te krijgen, maar ik vrees dat ze ook daarop zullen voorzien zijn.
Hoe pak ik dit het best aan ? Het gaat om geen fortuin, maar ik vertik het om die verkoper daarmee weg te laten komen.
Ik kan ook moeilijk zeggen dat ik het pakje niet ontvangen heb, want het is met Bpost gekomen, zat in de (gewone) brievenbus + ik kreeg een melding van Bpost dat het geleverd is.
Bovendien wil ik Bpost niet ten onrechte beschuldigen.
Ik zie echter niet direct een link waar ik kan op klikken om een geschil in te dienen.....
EDIT: ik zie nergens "contact opnemen met de verkoper" ? Moet ik eerst bevestigen dat het pak is aangekomen ?
EDIT 2: als ik klik op retournering / restitutie ... krijg ik dit:
Kennisgeving
U kunt "Retourneren/terugbetaling" 10 dagen nadat de verkoper uw artikel (en) verscheept. Als u vragen heeft over de bestelling, neem dan contact op met de verkoper.
Maar is het verstandig 10 dagen te wachten ??????
EDIT 3: ik wist het niet, maar ik heb aangegeven dat de bestelling is aangekomen, en daardoor kwam ik in de mogelijkheid om de verkoper te contacteren. Ik heb een full refund geeist maar verwacht er niet te veel van….
https://nl.aliexpress.com/item/1005006788998689.html?spm=a2g0o.order_detail.order _detail_item.7.19e86d76f0SwHV&gatewayAdapt=glo2nld
Staat in NTFS, maar als ik "mijn pc" open in windows staat er onder het station een rode streep in plaats van een blauwe streep.
En er staat onder "161 GB van 1,81 TB beschikbaar"
Bovendien staat in de beschrijving op Ali dat ze afraden om het station te formatteren omdat dit de stick zou kunnen beschadigen. Wel handig zo
Nu volgens mij zal dit nooit ofte nooit 2TB worden. Ik zou dus best proberen mijn geld terug te krijgen, maar ik vrees dat ze ook daarop zullen voorzien zijn.
Hoe pak ik dit het best aan ? Het gaat om geen fortuin, maar ik vertik het om die verkoper daarmee weg te laten komen.
Ik kan ook moeilijk zeggen dat ik het pakje niet ontvangen heb, want het is met Bpost gekomen, zat in de (gewone) brievenbus + ik kreeg een melding van Bpost dat het geleverd is.
Bovendien wil ik Bpost niet ten onrechte beschuldigen.
Ik zie echter niet direct een link waar ik kan op klikken om een geschil in te dienen.....
EDIT: ik zie nergens "contact opnemen met de verkoper" ? Moet ik eerst bevestigen dat het pak is aangekomen ?
EDIT 2: als ik klik op retournering / restitutie ... krijg ik dit:
Kennisgeving
U kunt "Retourneren/terugbetaling" 10 dagen nadat de verkoper uw artikel (en) verscheept. Als u vragen heeft over de bestelling, neem dan contact op met de verkoper.
Maar is het verstandig 10 dagen te wachten ??????
EDIT 3: ik wist het niet, maar ik heb aangegeven dat de bestelling is aangekomen, en daardoor kwam ik in de mogelijkheid om de verkoper te contacteren. Ik heb een full refund geeist maar verwacht er niet te veel van….
Comment