Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrisch heren scheer apparaat welk?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    Ik hou het bij nat scheren.
    Normaal met Gilette maar sinds kort met de mesjes van de Aldi na een aankooptip van testaankoop.
    En het klopt. De mesjes van de Aldi zijn echt wel super goed. Even goed als de extreem dure Gilette.
    Die van Aldi heb ik ook al eens gekocht en niet te vergelijken met de Gilette Labs.
    Uiteraard is de prijs ook heel anders, maar ook zien hoe lang ze meegaan.
    Ten opzichte van standaard scheermesjes misschien meer vergelijkbaar, maar alles hangt ook wat af van type haar en gevoeligheid van uw huid denk ik.
    Ieder zijn gewoontes en ervaring zeker?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Niets beter dan nat scheren met één mesje. Zij die immer elektrisch hebben geschoren moeten met hun baby huidje even oppassen en aluinsteen met pleisters bij de hand hebben.
      Mijn titel was: Elektrisch heren scheer apparaat welk?

​Ik vroeg niks over nat scheren.
      Twee antwoorden ver en men wijkt al af van de vraag.
      Niet dat je je mening niet mag geven maar waarom wordt er op BD zo snel afgeweken op de vraag?
      Trouwens ik heb ook een Gilette liggen en scheerschuim maar ik gebruik die maar heel af en toe eens, mijn Braun 7 scheert me bijna even goed.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Mijn titel was: Elektrisch heren scheer apparaat welk?

​Ik vroeg niks over nat scheren.
        Twee antwoorden ver en men wijkt al af van de vraag.
        Niet dat je je mening niet mag geven maar waarom wordt er op BD zo snel afgeweken op de vraag?
        Trouwens ik heb ook een Gilette liggen en scheerschuim maar ik gebruik die maar heel af en toe eens, mijn Braun 7 scheert me bijna even goed.
        Wat maakt het uiteindelijk nog uit?
        In #8 werd al aangegeven dat het opgelost is en de scheerkop besteld werd. ;-)
        Maar het is altijd wel zo dat men ook over iets anders begint of vergelijkt, zou men dat in een gewoon gesprek ook niet doen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wat maakt het uiteindelijk nog uit?
          In #8 werd al aangegeven dat het opgelost is en de scheerkop besteld werd. ;-)
          Maar het is altijd wel zo dat men ook over iets anders begint of vergelijkt, zou men dat in een gewoon gesprek ook niet doen?
          Best wel Freddy, maar mijn vraag was wel specifiek over welk elektrisch scheer apparaat.
          Dan zijn raadgevingen/ondervindingen altijd welkom.
          Nat scheren doe ik maar per gelegenheid.
          En wat is eigenlijk glad scheren?
          Als er geen stoppels meer te zien is dat glad genoeg voor mij.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Working...
          X