Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple event mei 2024

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht
    Ipad Pro 10,5 uit 2018 (?) hier . Het ding heeft in al die jaren nog niets verkeerd gedaan (hout vasthouden) ondanks langdurig gebruik.
    Ik kijk dus stilaan uit naar een vervanger maar besef wel dat de specs kwa processor voor mijn huidig gebruik overkill zijn.
    Maar wie weet wat de toekomst brengt als de volgende ook zolang meegaat als de huidige ?

    Persoonlijk hoopte ik op een substantiëler gewichtsverlies want als je er een deftige bescherming rond wil loopt dat aardig op.
    (is er trouwens ECHT iemand die die dingen “naakt” gebruikt ? wat dat betreft toch een beetje een failed ontwerp)
    Dat is dan ook de reden waarom ik niet echt haast heb met de vervanging want daarin zal de keuze initieel ook beperkt zijn.
    Momenteel de tweede UAG-hoes aan het verslijten dus als iemand van jullie tips heeft kwa bescherming hoor ik het graag.
    Ik heb heel mijn leven ( al IPad gebruiker sinds de allereerste uitkwam ) mijn iPad “naakt” gebruikt. Ik bedoel thuis toch. Ik vind het zeer onaangenaam om dat ding in een hoes te gebruiken. Alhoewel daar natuurlijk ook nog verschillen in zijn, maar dan is het meestal: hoe dikker, hoe beter de bescherming is, maar dan weer onhandiger en lomper.
    Maar ik heb wél steeds een hoes voor elke iPad gekocht. Die gebruikte ik als ik de iPad meenam.
    Echter thuis, altijd zonder enige hoes in de slanke vorm gebruikt.

    Wél steeds een skin over de achterzijde gekleefd, en op sommigen had ik een screenprotector.

    Met ouder worden is mijn gebruik van de iPad enorm gestegen, ( laptop en computer worden nog minimaal gebruikt ) en dat is wellicht de reden dat hij al een paar keer gevallen is.

    Vroeger nooit ofte nimmer een iPad laten vallen…

    Wat barsten in het scherm ( gelukkig in een hoek en aan de zijkanten ) - tijdelijk opgelost door er een screen-protector op te kleven, kwestie van sommige glassplinters op hun plaats te houden.
    Hij werkt nog volledig, maar soms merk ik wel dat het scherm minder goed reageert.
    Het is een ipadPro A1980, dus ik denk een eerste versie van de pro ?
    Dus ja, ik ben zo stilaan naar een upgrade aan het uitkijken.

    Deze ga ik wel ( proberen ) permanent in een hoesje te steken

    Hoesjes koop ik altijd op Ali Express. Meestal zijn die van uitstekende kwaliteit. Echt waar.
    Uiteraard kan je daar ook een tegenslag in hebben ( zoals met alles op Ali ) maar voor die prijs kan je ze écht hier in ons land niet vinden. Dan koop ik gewoon een tweede hoes. Maar is me eingenlijk nog maar 1 keer overkomen.
    Het is een kwestie van je goed in te lezen op Ali.

    En alles wat je hier koopt, komt uiteindelijk toch uit China hoor.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment

    Working...
    X