Weet iemand als je nog steeds elke instantie moet verwittigen van je nieuwe rekening (werk enz), het is niet dat de bank dit tegenwoordig zelf regelt? (zoals bij de overstap van telecom of electriciteitsprovider bvb dat zij tegenwoordig alles doen) ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
overschakeling kbc plus naar basisrekening
Collapse
X
-
-
Veranderd je rekeningnummer dan?
Of verander je van bank?
Mvgnikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700
Comment
-
Inderdaad na de tip van jeevanhoof even opgezocht, uw rekeningnummer verandert niet.
En als het rekeningnummer niet verandert, dan moet je niemand verwittigen.
Tenzij men uiteraard om een andere reden ook een ander rekeningnummer krijgt.
In mijn eerdere reactie had ik me gewoon gebaseerd op de info van TS of men het nieuwe rekeningnummer zelf moet doorgeven.Last edited by VerSeg; 1 mei 2024, 23:56.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtInderdaad na de tip van jeevanhoof even opgezocht, uw rekeningnummer verandert niet.
En als het rekeningnummer niet verandert, dan moet je niemand verwittigen.
Tenzij men uiteraard om een andere reden ook een ander rekeningnummer krijgt.
In mijn eerdere reactie had ik me gewoon gebaseerd op de info van TS of men het nieuwe rekeningnummer zelf moet doorgeven.
in het verleden (een verplichte service) onder de banken opgericht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Zelfs bij verandering van bank wordt bijna alles voor je geregeld Freddy, daarom is bankswitching
in het verleden (een verplichte service) onder de banken opgericht.
https://www.bankswitching.be/nl/ik-w...deren-van-bank
Alle diensten die de bank zelf onder controle heeft zoals door u aangekaart uiteraard wel.
Zelfs de overheid moet men nog verwittigen in geval van nieuw rekeningnummer voor eventuele terugbetaling van belastingen of dergelijke.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtBij verandering van bank wordt een deel geregeld, maar die verwittigen helemaal niet je werkgever zoals door TS gevraagd.
Alle diensten die de bank zelf onder controle heeft zoals door u aangekaart uiteraard wel.
Zelfs de overheid moet men nog verwittigen in geval van nieuw rekeningnummer voor eventuele terugbetaling van belastingen of dergelijke.
één uitzondering na eigenlijk NIETS moeten voor doen Freddy, alles is netjes geregeld geweest
door de twee banken zelf, enige die het niet begrepen hadden was De Watergroep.
En nu zit ik eigenlijk met een ongewilde soort bankswitch, AXA wordt Crelan hopelijk ook zonder zorgen.
Heb reeds melding gekregen dat mijn Visa Premiumplus-kredietkaart nu Visa Gold zal worden,
de overstap gebeurt op 8 juni meen ik.
Uiteraard zal ik dan zelf bij enkele winkels waar ik een betaal account heb dat kaart nummer moeten wijzigen en het oude moeten verwijderen.Last edited by Geerten; 2 mei 2024, 14:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk berichtWeet iemand als je nog steeds elke instantie moet verwittigen van je nieuwe rekening (werk enz), het is niet dat de bank dit tegenwoordig zelf regelt? (zoals bij de overstap van telecom of electriciteitsprovider bvb dat zij tegenwoordig alles doen) ?
Voor de KBC basisrekening gaat er vanaf 1 juli ook € 2 per maand gerekend worden.
Als je dat stom geld vindt, er zijn (voorlopig) nog wel banken met gratis rekeningen en kaarten (ook VISA).
Maar door telkens te veranderen voor een paar € ga je nooit ergens serieus genomen worden, soms heb je een bank wel nodig .Last edited by palombian; 17 juni 2024, 12:01.
Comment
Comment