Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
"Je kan kiezen tussen een maandelijks abonnement, dat elke maand automatisch vernieuwt, of een jaarabonnement met maandelijkse betalingen, waarmee je kan genieten van het volledige aanbod van Eleven, DAZN en Play Sports."
Een maandabonnement dat elke maand automatisch vernieuwt, dat opzegbaar is met een opzegtermijn van 30 dagen, dan moet je het al meteen terug opzeggen als je dat maar voor één maand wil.
In februari ben je dan al te laat en hang je er voor twee maanden aan vast...
Daar hebben ze niet goed over nagedacht, of misschien juist wel .
Een opzegtermijn van bijvoorbeeld 20 dagen zou voor de gebruikers toch net iets handiger zijn, maar door die toch op 30 dagen te zetten zullen ze veel meer gebruikers hebben die een maand extra moeten betalen omdat ze het abonnement niet op tijd hebben kunnen stopzetten.
Dat is goed voor hun eigen kassa, minder goed voor de klanten die zo weer 23,99 euro verliezen voor die maand dat ze net te laat waren met het opzeggen van dat abonnement... (er is dus wel goed nagedacht over de opzegtermijn van 30 dagen, en dat is niet ten voordele van de klanten).
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Een maandabonnement dat elke maand automatisch vernieuwt, dat opzegbaar is met een opzegtermijn van 30 dagen, dan moet je het al meteen terug opzeggen als je dat maar voor één maand wil.
In februari ben je dan al te laat en hang je er voor twee maanden aan vast...
Volgens deze redenering kan men enkel op de maanden met 31 dagen tijdig opzeggen op voorwaarde dat je de eerste dag intekent.
Op maanden met 30 dagen kan het ook al niet wan de dag van activatie plus 30 is 31 en dan zit je al in de maand nadien.
Maar ze werken volgens hun website blijkbaar niet met kalendermaanden, maar met facturatie-maanden.
Intekenen op 5 februari, dan loopt een maand abonnement tot 4 maart.
En er zijn blijkbaar ook pro-rata afrekeningen mogelijk voor zover ik dat correct versta.
Comment