Verleden week op een woensdag avond een raar beeld op het display, alle kleuren door elkaar dus geen herkenbaar beeld meer. Na een test met een ander scherm om te zien of
de fout aan het scherm of de pc was was het duidelijk het schem. Op de Site van Eizo alles ingevuld met een foto van het schermen een PDF van de factuur want het scherm is
nog maar 11 maanden oud de donderdagmorgen al een mail dat ze een ander scher gingen bezorgen een CS2740 en het defecte scherm dan in de doos retour moest gezonden
worden met UPS op hun kosten.
De vrijdag middag reeds een nieuw scherm in huis dus nog geen twee dagen later 39 uur om juist te zijn. Vandaag een mail van Eizo Uniserv in Duitsland dat de zaak afgehandeld en gesloten is dus
het nieuwe scherm mag hier blijven.
Eizo mag dan wel iets duurder zijn in aankoop hun service is dan ook top.
de fout aan het scherm of de pc was was het duidelijk het schem. Op de Site van Eizo alles ingevuld met een foto van het schermen een PDF van de factuur want het scherm is
nog maar 11 maanden oud de donderdagmorgen al een mail dat ze een ander scher gingen bezorgen een CS2740 en het defecte scherm dan in de doos retour moest gezonden
worden met UPS op hun kosten.
De vrijdag middag reeds een nieuw scherm in huis dus nog geen twee dagen later 39 uur om juist te zijn. Vandaag een mail van Eizo Uniserv in Duitsland dat de zaak afgehandeld en gesloten is dus
het nieuwe scherm mag hier blijven.
Eizo mag dan wel iets duurder zijn in aankoop hun service is dan ook top.
Comment