Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervanging CREE mini LED zaklamp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vervanging CREE mini LED zaklamp

    Mijn CREE Mini LED Zaklamp (werkt op 1batterijtje) laat het afweten.

    In de Action winkel zag ik deze oplaadbare zaklamp (slechts 4,95 €), die echter verkocht wordt zonder USB-C oplader. Men kon mij geen advies geven over welke lader precies nodig is.

    Kan ik één van mijn Apple laders met USB-C gebruiken? : de ene 10W 0,45 A output 5,1 V 2.1 A; de andere output 5V 1 A

    of koop ik beter een nieuwe CREE ?





  • #2
    Ik heb er ook zo ene, laadt op met de gewone USB-C kabel, maakt niet uit.

    Comment


    • #3
      Die zal je inderdaad met elke USB lader kunnen laden, op voorwaarde dat er aan het kabeltje een USB-C stekkertje zit.
      Standaard geeft elke USB lader 5V, er zijn laders die als er bepaalde apparaten op aangesloten zijn kunnen laden met een hogere spanning ( Quick Charge Protocol: https://en.wikipedia.org/wiki/Quick_Charge ), maar ook die laders zullen gewoon 5V leveren als je er een ander apparaat op aansluit dat niet compatibel is met het Quick Charge Protocol.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Als je morgen teruggaat zijn ze misschien al uirverkocht
        ik heb er daar al een paar verschillende van die oplaadbare gekocht en voor die prijs kan je niet sukkelen ...
        maar mijn minstens 10x duurdere Wukkos is wel beter ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Er zijn in de Action ook van die werklampjes te krijgen.. genre (balladeuse) maar dan met ledstrip. Deze laden niet op met USB snelladers, wel met de gewone.

          Cheers

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
            Mijn CREE Mini LED Zaklamp (werkt op 1batterijtje) laat het afweten.

            In de Action winkel zag ik deze oplaadbare zaklamp (slechts 4,95 €), die echter verkocht wordt zonder USB-C oplader. Men kon mij geen advies geven over welke lader precies nodig is.

            Kan ik één van mijn Apple laders met USB-C gebruiken? :
            Ik heb die al meer dan een jaar en doet wat het moet doen voor zijn prijs.
            Die is er bijna altijd bij de Action.
            Laden is met USB C en ik doe dat met een lader van Apple.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Voor 5€ kan je niet sukkelen uiteraard, ook al valt het kapot achter een tijdje
              Voor een deftige zaklamp in dezelfde grootte (uiteraard wel veel meer licht) betaal je makkelijk 10 à 20 keer meer.
              Dus kan geen miskoop zijn en je telefoonlader zal genoeg zijn

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                ook wij hebben er zo enkele in huis, geeft meer dan voldoende licht voor huis tuin (en zo'n kleine tuin heb ik nu ook weer niet ) en keuken gebruik, gewoon om het even welke standaard lader en USB-c kabel is goed! heb er ook zo eentje liggen op het werk om goed zicht te hebben op mooi weg gestoken elektronica in onze toestellen. zelfs voor light painting is die zeker bruikbaar!
                De gustibus et coloribus non est disputandum
                Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Als je morgen teruggaat zijn ze misschien al uirverkocht
                  ...
                  Ik ben pas gisteren kunnen teruggaan. Het was er druk.... en ik heb de enige laatste die er nog was gekocht !

                  Comment

                  Working...
                  X