Zoals in ieder gezin tegenwoordig moet er hier ook veel opgeladen worden.
Maar ik laat nooit langer laden dan noodzakelijk is.
Daar ik hier zowel Siri, Google Home als Alexa heb, steek ik het te laden device in de stekker en vraag meestal aan Alexa om een timer van ( bv.) 1 uur op te zetten.
Na 1 uur krijg ik dan zowel een auditief als visueel signaal en dan weet ik dat het uur laden voorbij is, en trek ik het toestel uit de stekker.
Maar ik heb hier ook Hue Smart plugs in huis.
Wat ik zou willen is dat als ik zeg bv. “ Zet Smart plug 1 voor 1 uur aan “ , dat die plug dan na 1 uur uitschakelt.
Ik heb echter nog niet gevonden hoe, laat staan of het zelfs mogelijk is.
Wat wel gaat is gewoon met de stem vragen om de plug aan of uit te zetten.
Wat ook gaat is om bv. dagelijks van bijvoorbeeld 11:00 tot 12:00 de smart plug aan te zetten.
Dat kan allemaal via routines.
Maar de plug koppelen aan een willekeurige timer, dat lukt niet.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Maar ik laat nooit langer laden dan noodzakelijk is.
Daar ik hier zowel Siri, Google Home als Alexa heb, steek ik het te laden device in de stekker en vraag meestal aan Alexa om een timer van ( bv.) 1 uur op te zetten.
Na 1 uur krijg ik dan zowel een auditief als visueel signaal en dan weet ik dat het uur laden voorbij is, en trek ik het toestel uit de stekker.
Maar ik heb hier ook Hue Smart plugs in huis.
Wat ik zou willen is dat als ik zeg bv. “ Zet Smart plug 1 voor 1 uur aan “ , dat die plug dan na 1 uur uitschakelt.
Ik heb echter nog niet gevonden hoe, laat staan of het zelfs mogelijk is.
Wat wel gaat is gewoon met de stem vragen om de plug aan of uit te zetten.
Wat ook gaat is om bv. dagelijks van bijvoorbeeld 11:00 tot 12:00 de smart plug aan te zetten.
Dat kan allemaal via routines.
Maar de plug koppelen aan een willekeurige timer, dat lukt niet.
Heeft hier iemand ervaring mee ?
Comment