Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dun kabeltje naar startknop laptop eruit en start niet meer op

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dun kabeltje naar startknop laptop eruit en start niet meer op

De behuizing van mijn goede laptop (inhoud top grafische kaart, processor, ram...) was al een tijdje stuk.

Nu is het dun kabeltje eruit tussen de startknop en de laptop. Kan dit gewoon erin geduwd worden? Is precies heel delicaat, is niet gesoldeerd ofzo, lijkt wel plastic plat kabeltje.

Anders is het moeilijk zeker om de c-drive eruit te halen en met een docking over te zetten op een andere laptop.
    Had nog wat interessante dingen em fotos op mijn bureaublad staan bij c/documents & settings/bureaublad, weet niet als ik aan mijn c drive zal geraken of als dit gecrypteerd is (laatste windows versie)

Liefst zou ik hem houden, gezien de goede inhoud (gamer laptop). Zelfs met slechte behuizing.

In het algemeen heb ik veel last van behuizingen die stuk gaan van alle merken, ook HP wat metaalachtig ipv plastic.
    Ben nochtans voorzichtig, laat ze nooi vallen, is van open/dicht te doen en teveel plastic...

Zal wss mijn behuizing toetsenbord bovenaan nog moeten erafhalen om het kabeltje te kunnen vastmaken aan de startknop want kan er niet echt bij en zat precies niet zo stevig vast in de startknop, als het nog zal werken...
    Last edited by KevinVdd; 6 november 2023, 15:31.

Google is my friend. Laptop gegevens ingeven en zoeken naar een youtubeke dat uitlegt hoe je de laptop kan openen en waarvoor alles dient (normaal in handleiding bij aankoop Laptop).
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Die platte plastieken "kabeltjes" kan je normaalgezien gewoon terug in de contactjes op de printplaat steken.
      In een PS4 zitten er ook zo'n kabeltjes, en die heb ik ooit een paar keer los moeten maken om de Playstation vanbinnen te reinigen (de PS4 van mijn zoon, ondertussen heeft hij al een tijdje een PS5, die kan gemakkelijk gereinigd worden als de zijpanelen er af zijn).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X