Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat niet alle 13 miljoen inwoners van België deze film gezien hebben.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Inderdaad mooie film, maar of echt alles zo "wild" is, daar is sterk aan te twijfelen ...
    grts
    Sieg
    Dat zal waarschijnlijk voor 'n stuk zo zijn, maar... vind je dat dan erg Sieg ?
    Ik vond de film ontroerend mooi...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Dat zal waarschijnlijk voor 'n stuk zo zijn, maar... vind je dat dan erg Sieg ?
      Ik vond de film ontroerend mooi...
      Greetz, Kariboe
      Persoonlijk vind ik dat niet erg omdat ik ondertussen al ongeveer weet hoe de meeste dingen tot stand worden gebracht in de dierenwereld, zowel fotografisch als filmisch.
      Dat is zoals sommige foto's die hier geplaatst worden, de "oudere rotten' weet hoe ze tot die resultaten gekomen zijn, nieuwe beginnende fotografen trekken zich de haren uit en geven er dan al rap de brui aan omdat het hen niet lukt.
      En neen het gaat er niet altijd zo diervriendelijke aan toe als men zou hopen
      Daarmee dat ik het altijd wel leuk maar ook interessant vind dat erbij vermeld is hoe een "wildlife" opname tot stand is gekomen

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Haha, ik denk dat het dan nu oorlog is in Nederland want het loopt hier vol van Nederlanders. LOL

Dan moet je eens zien in de binnensteden van Eindhoven; Tilburg en Breda. Het winkelpersoneel heeft daar een cursus Vlaams spreken gekregen.

​Maar dat het nu extra druk is in Eindhoven heeft ook te maken met: https://www.thisiseindhoven.com/getm...sizemode=force

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

Persoonlijk vind ik dat niet erg omdat ik ondertussen al ongeveer weet hoe de meeste dingen tot stand worden gebracht in de dierenwereld, zowel fotografisch als filmisch.
          Dat is zoals sommige foto's die hier geplaatst worden, de "oudere rotten' weet hoe ze tot die resultaten gekomen zijn, nieuwe beginnende fotografen trekken zich de haren uit en geven er dan al rap de brui aan omdat het hen niet lukt.
          En neen het gaat er niet altijd zo diervriendelijke aan toe als men zou hopen
          Daarmee dat ik het altijd wel leuk maar ook interessant vind dat erbij vermeld is hoe een "wildlife" opname tot stand is gekomen

grts
          Sieg
          Inderdaad, je hebt gelijk. Ik heb daar in m'n carrière genoeg voorbeelden van gezien (en niet van de minste 'natuurfotografen). Maar we moeten daar nu ook niet mee overdrijven - het tegenovergestelde is soms ook waar : sommige (goedmenende?) puristen schreeuwen graag moord en brand als er "wat gras is platgetrapt"... Onze natuur is sterker dan we denken. En, een cliché misschien, een omelet kan je niet bakken zonder een ei te breken.
          Maar - je hebt gelijk - het is noodzakelijk om elkaar voortdurend alert te houden om ervoor te zorgen om de natuur niet teveel te verstoren.
          Wat deze film betreft, denk ik, dat dit allemaal wel zal meevallen - onder de auspiciën van Natuurpunt en het Agentschap voor Natuur en Bos lijkt me dat behoorlijk evident.
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
          X