https://www.bnnvara.nl/vroegevogels/...he-bioscoophit. Tot nu toe 300.000 bezoekers. Na de trailer gezien te hebben ben ik vast besloten deze geweldig mooie natuurfilm in de bioscoop te gaan zien. "Het Wilde België"
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dat niet alle 13 miljoen inwoners van België deze film gezien hebben.
Collapse
X
-
-
Op TV thuis Staat nog tot maart 2024 online via VRT MAX.
Doet me er wel aan denken: nog eens herbekijken op ons nieuw (groter) TV toestel.Last edited by frank207be; 3 november 2023, 16:53.
-
Is idd een topfilm. En dan te denken dat ze dit in klein Belgie gemaakt hebben.
De nieuwe film WIL zou ook heel erg goed zijn volgens virenden van me.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk berichtBelgië 13 miljoen inwoners?
https://statbel.fgov.be/nl/themas/be...eer%200%2C5%25.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Inderdaad mooie film, maar of echt alles zo "wild" is, daar is sterk aan te twijfelen ...
Eigenlijk net zoals bij vele natuurdocumentaires worden veel "wilde" dingen in scene gezet uiteraard want anders is het niet haalbaar om vast te leggen in een bepaalde tijdsspanne
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Het zullen er nog veel meer zijn vrees ik als men al de illegalen erbij telt die nergens ingeschreven zijn en dus niet gekend zijn.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Het zullen er nog veel meer zijn vrees ik als men al de illegalen erbij telt die nergens ingeschreven zijn en dus niet gekend zijn.
De Belgen kwamen toen illegaal Nederland binnen en trotseerde een stroomdraad aan de grens, een deel van "De Draad" staat er nog nabij de Abdij van Achel (de Kluis) De meeste vluchtelingen vestigde zich in Amsterdam waaronder veel diamantslijpers.
Last edited by Binnenuit; 6 november 2023, 14:31.
Comment
-
En vergeet de uittocht na de val van Antwerpen niet in 1585. Het gemiddeld IQ van Nederland steeg plots met 37,3 %.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtEn vergeet de uittocht na de val van Antwerpen niet in 1585. Het gemiddeld IQ van Nederland steeg plots met 37,3 %.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
Het zouden er nog veel meer zijn wanneer al die Belgen tijdens Wereld oorlog 1 niet naar Nederland gevlucht waren.
De Belgen kwamen toen illegaal Nederland binnen en trotseerde een stroomdraad aan de grens, een deel van "De Draad" staat er nog nabij de Abdij van Achel (de Kluis) De meeste vluchtelingen vestigde zich in Amsterdam waaronder veel diamantslijpers.
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment