Ik zou een hoekplank van 70cm doorsnede (+-48cm aan de 2 zijkanten) in wit of zwart nodig hebben, liefst reeds voorgeschilderd, om een projector op te zetten, waar zou ik dit kunnen vinden? Zijn precies al kleintjes online met zijkanten slechts 25-28cm.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoekplank 70cm doorsnede (+-48cm zijkanten)wit of zwart
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtNaar de betere diy zaak en eentje laten zagen op maat uit vol gekleurd mdf?
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Bij doe het zelf zaken hebben ze ook meubelpanelen waar je een stuk kan laten afzagen, dan kan heb je meteen een afgewerkte plaat (zorg ervoor dat de afgezaagde kant tegen de muur zit).
Dit meubelpaneel is gemaakt van spaanplaat en is aan beide zijdes afgewerkt met melamine decor wit. Aan de 4 zijdes is het meubelpaneel afgewerkt met
Ik vind je omschrijving van de afmetingen wel verwarrend, een plaat is bijvoorbeeld 48 x 48 cm en 18mm dik, maar wat je bedoelt met 70 cm doorsnede, dat begrijp ik niet (tenzij het een ronde plaat moet zijn, maar dan is die weer geen 48 x 48 cm groot, de straal is dan 35cm als de diameter 70cm moet zijn).Last edited by Black B@ndit; 14 oktober 2023, 10:11.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtBedoelt wss dat de schuine zijde van de driehoek 70 cm moet zijn
Als dat in een rechte hoek moet komen dan zijn de rechte zijden 49.5 cm (volgens Phytagoras)http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
Dat zou inderdaad ook kunnen, daar had ik niet aan gedacht.
Comment
-
Hoor eens bij een betere DIY. Prijs gaat wel iets hoger zijn. Geen idee waar jij ergens woont, maar ik dacht dat bvb "Belsack" in Halle of "Van Den Nest" in Aalst zoiets wel doen. "Royer Interieur" in Merchtem ben ik vrijwel zeker van dat die zoiets doen. Je zou kunnen proberen bij "Houtshop Van der Gucht" in Temse. Je zal wel een goed plannetje moeten hebben.
Comment
Comment