Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstap niet gemaakt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Overstap niet gemaakt ?

Het is me opgevallen dat sinds de overstap naar de nieuwe software sommige leden hier niet meer actief zijn.
    Hier denk ik bv. aan GR die hier dagelijks wel een paar reacties gaf. Ik weet dat hij wel sukkelde met zijn gezondheid.
    Iemand enig idee of GR nog op andere fora actief is ?

Mvg Yves.
    What you see is what you get

Men moest toch geen overstap doen, iedereen werd toch over gezet?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Het is allicht in veel gevallen zo dat men ophoudt hier actief te zijn van zodra er iets ingrijpends in je leven gebeurt, bvb ziekte of overlijden. Het is dan gissen wat er met die persoon aan de hand is. Zo probeerde ik bvb ook tevergeefs contact op te nemen via mail met iemand waarmee ik een paar jaar geleden email uitwisseling had gehad (en die ooit in de HOF was terechtgekomen).
      In het beste geval is er bij overlijden werk gemaakt van een digitale nalatenschap zodat digitale contacten etc.. eventueel een bericht kunnen krijgen.

Comment

Het is zo wie zo een stuk rustiger sinds de vernieuwing..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

We hadden er veel meer van verwacht, uiteindelijk is er nauwelijks iets verandert. Het is nog steeds armoe troef als het gaat om foto's te zien.
          En het "omhoog schoppen" door telkens telkens een "dank u" of "merci" te zeggen had eruit gemoeten. Geen omhoog schoppen meer, basta.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            We hadden er veel meer van verwacht, uiteindelijk is er nauwelijks iets verandert. Het is nog steeds armoe troef als het gaat om foto's te zien.
            En het "omhoog schoppen" door telkens telkens een "dank u" of "merci" te zeggen had eruit gemoeten. Geen omhoog schoppen meer, basta.
            Of feliciteren bij het halen van de HOF.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Na zoveel maand ook nog steeds niet mogelijk om via Tapatalk deftig te kunnen werken.
              Een smiley is nog steeds niet mogelijk en als men een post durft editeren om een typfouten te corrigeren of een quote doet, dan zijn de meeste leestekens plots een code en wordt de boel onleesbaar.
              Volgens Tapatalk zelf is dat omdat er ergens een verkeerde codering ingesteld is.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X