Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leven in gevaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leven in gevaar

Ik heb hier in Chit-chat al wel enkele pittige discussie gehad, maar deze mail gaat toch te ver

Hallo,

Het spijt me zeer voor je. Het is jammer dat dit is hoe jouw leven zal eindigen zodra je niet gehoorzaamt. Zoals je kunt zien, is er geen noodzaak om mezelf aan jou voor te stellen, want ik heb geen zaken met jou. Mijn plicht nu, terwijl ik je nu mail, is om je te DODEN en ik moet het doen omdat ik daar al voor betaald ben.

Iemand die je een vriend noemt, wil dat je dood bent, koste wat het kost, en die persoon heeft hier veel geld aan besteed. Hij is ook naar ons toe gekomen en heeft ons verteld dat hij wil dat je dood bent. Hij heeft ons jouw naam, foto en andere nodige informatie gegeven die we over jou nodig hadden.

Dus ik stuurde mijn jongens om je op te sporen, en ze hebben het noodzakelijke onderzoek uitgevoerd. Maar ik heb ze gezegd je niet te doden, omdat ik contact met je wil opnemen en wil zien of je leven belangrijk voor je is of niet, aangezien hun bevindingen aantonen dat je onschuldig bent.

Ik belde mijn klant terug en vroeg om jouw e-mailadres, maar ik vertelde hem niet wat ik ermee wilde doen. Hij gaf het me en ik gebruik het nu om contact met je op te nemen. Terwijl ik nu naar je schrijf, houden mijn mannen je in de gaten en vertellen ze me alles over jou.

Wil je NU LEVEN OF STERVEN? Iemand heeft ons betaald om je te doden. Ik vraag me af of je bereid bent om wat kosten te betalen om je leven te sparen, 4400 EUR is alles wat je moet uitgeven. Je zult eerst 1400 EUR betalen, en dan stuur ik je de link naar de video waarin je elk gesprek kunt zien dat ik had met de persoon die wilde dat je dood was, zodra je de link hebt ontvangen, betaal je de resterende 3000 EUR. Als je niet klaar bent voor mijn hulp, dan ga ik gewoon verder met mijn taak zonder vertraging.

Voer een overdracht uit van 1400 EUR naar mij (het equivalent in bitcoin op basis van de wisselkoers tijdens de geldoverdracht). Zodra ik de overdracht heb ontvangen, stuur ik je de link naar de video.

Mijn bitcoin-portemonnee:-16kREMMSmJogKjLjqpf5zxeAy7N9Q94br8

Je hebt nog 48 uur, en de aftelling begint direct nadat je deze e-mail ontvangt.

WAARSCHUWING: Denk er niet aan om contact op te nemen met de politie of zelfs iemand te vertellen, want dan zal ik het weten. Onthoud dat iemand die jou heel goed kent, wil dat je dood bent! Ik zal hetzelfde doen met je familie, als ik iets verdachts opmerk.

Ik wacht op uw Bitcoin-betaling.
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Ik had al wel ergens gelezen dat deze mail in omloop was, ik hoop alleen dat niemand er in trapt, want dan wordt het alleen maar erger met dat soort mails.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Je bent blijkbaar niet de enige die dit heeft ontvangen .

Comment

Ik ben al gans de dag aan het wachten op mijn moordenaar...
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

SafeOnWeb heeft dit 7 uur geleden op hun site gezet

Comment

Betalen is het goedkoopst, actueel komen je erfgenamen er met 4400€ meestal niet vanaf voor een begrafenis.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Van mij mogen ze komen. Goedkoper, sneller en minder papierwerk dan euthanasie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                Ik ben al gans de dag aan het wachten op mijn moordenaar...
                Ik heb er zo al een stuk of 5 gehad over een periode van 2 jaar .
                Denk dat die moordenaar nooit een GPS heeft gehad of gebruikt want ik wacht ook al zo lang.

PS die eerste keer heb ik die mail doorgestuurd naar de politie, gewoon verwijderen kreeg ik als antwoord
                Sony a7III - Sony FE 50mm + Tamron 28-75mm + Tamron 70-300mm + Sigma 150-600

Comment

Aangiften doen van deze flessentrekkerij omdat de schrijver zich niet aan de belofte houdt om je te doden, vooral wanneer je er op zit te wachten.

Comment

Working...
                  X