Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan wederopname hypothecair krediet uitbetalen ex of goedkoopste persoonlijke lening?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan wederopname hypothecair krediet uitbetalen ex of goedkoopste persoonlijke lening?

Ik moet mijn ex vrouw nog €18.000 uitbetalen voor haar deel van mijn appartement, ik leen bij de ING tot mijn 60e aan 2.32%
    Zou een wederopname van het hypothecair krediet mogeijk zijn (en zo iets langer lenen) om haar direct uit te betalen.
    Of is een "wederopname" enkel in het geval van renovatie ?

Een renovatielening zelf was maar 4.19% bij KBC.
    Mijn badkamer heb ik net zelf gerenoveerd samen met een vriend, maar wist niet dat dit bestond.
    Ze kunnen het makkelijk zien op mijn zichtrekening met al die brico/gamma aankopen, maar is nu te laat, renovatielening moet je voor de renovatie aanvragen, niet erna.

Een persoonlijke lening is het hoogst qua %

Mozenno geeft in de spaargids vergelijking hierboven precies het laagste percentage 6.99% maar ken die niet
    Deze is risicoklasse AAA, wat houdt dit precies in en is dit te vertrouwen ?
    Zij bieden ook persoonlijk leningen aan met risicoklasse AA en B met hoger percentage.
    https://www.mozzeno.com/nl/persoonlijke-lening/?r_a=8000&utm_source=spaargids&utm_campaign=b4&utm _medium=comparison_list

Mijn bank ING vraagt 10.2% en er staat geen risicoklasse bij.
    Zijn er banken of andere instellingen gekend voor de gunstigste leningen ?
    Last edited by KevinVdd; 1 augustus 2023, 21:40.
Working...
X