Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achtergrond op pdf plaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• achtergrond op pdf plaatsen

Ik moet regelmatig een heleboel facturen afdrukken. Dit doe ik op zo'n voorgedrukt overschrijvingspapier.
    De laatste tijd moet ik deze facturen meer en meer digitaal doorsturen, zo'n pdf zonder het voorgedrukte overschrijvingsstrookje is niet echt duidelijk.
    Bestaat er een handige gratis manier om een achtergrond aan de pdf toe te voegen zodat alles wat duidelijker wordt?
    De factuur afdrukken en opnieuw inscannen vind ik zo sneu (inkt- en papierverspilling)
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Ik weet niet in welk programma je de facturen drukt of de pdf aanmaakt. Maar als dat in een teksverwerker is, kan je dan niet de achtergrond daar aanbrengen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
      Ik weet niet in welk programma je de facturen drukt of de pdf aanmaakt. Maar als dat in een teksverwerker is, kan je dan niet de achtergrond daar aanbrengen?
      Ik maak ze zelf niet op, ze komen toe als 1 grote pdf-bundel.
      Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Als je een abonemment hebt op Lr en/of Ps kan je pdf bestanden omzetten naar een Word document.
        Misschien kan je in Word toevoegen wat je wilt en dan opnieuw exporteren naar PDF
        Life is beautiful, take pictures to remember

Comment

En je kan in de printer driver (terug naar pdf printen) geen background of watermark toevoegen?

Comment

Working...
          X