Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er moet een verbod komen op accu auto's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

    Precies toch moeilijk om eens uw ongelijk toe te geven...
    Een VW passat is ongeveer even lang en heeft 1780L maximale laadruimte. Dat is al dicht tegen de 2000, nietwaar? Bovendien is de Tesla Y ongeveer 10cm breder en 20cm hoger. Bovendien zit de chauffeur ook wat meer naar voor, er hoeft ook geen verbrandingsmotor en toebehoren in de motorruimte vooraan. Tenzij ook VW gefoefeld heeft in de afmetingen natuurlijk. Benieuwd welk argument er nu nog bijgehaald wordt.
    Neen dat is niet moeilijk om mijn ongelijk toe te geven, maar ik wil weten waar dat grote verschil vandaan komt dat een sedan type bijna 300 liter meer bagageruimte heeft dan een wagon type
    Stel ze naast elkaar en iedereen zal dan zeggen dat je de grootste dingen kunt vervoeren in het wagon model (met gesloten achterklep)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • Moderator Warning: Ik denk dat deze discussie lang genoeg geduurd heeft. Morgen, of zodra ik de tijd vind, haal ik er nog de op-de-man aanvallen, die voor de rest niets bijbrengen aan de discussie, d'eruit.

      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment

      Working...
      X